Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-07-21 20:17:49 följande:
    Fanns det sådana i våras? Då var dom väl i frotte? Fast tror du det är samma färg? För dom i frotté har jag med, oxå dom oanvända
    jag menade väl stilen, inte färgen. Jasså var dessa inte i frotté? Jag tror de blå från våren matchar planeter fint också, särskilt de med ränder?
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

Åhh! Min son har medvetet börjar säga mamma! *lycklig* Han gick runt i huset och höll pappa i handen och letade efter mig och ropade "mamma".

• Damien och Adrian
    Dis skrev 2008-07-21 21:06:30 följande:
    Hej! Tänkte göra en liten miniundersökning om egenskaper hos era favoritbutiker. Snällt om ni vill svara :)1. Vilka märken vill ni att det ska finnas i butiken? Lista 5 favoritmärken.2. Vad gör att ni handlar i en speciell butik? Urval, rabatter, service, annat?3. Har ni någon favoritbutik, vilken? Eller handlar ni på olika?4. Hur ofta handlar ni per månad och ca hur många plagg åt gången?
    Nova Star, molo, Katvig, Ida T, Mee Too

rabatter, ovanliga prints el sånt som inte alla butiker har, fraktfritt!!

handlar ofta hos de som har fraktfritt, annars olika, ofta om de har rabatt

jag handlar 8-10 ggr per månad, ofta 1-2 plagg åt gången (vill ha olika saker hos olika butiker)
  • Damien och Adrian
    Dis skrev 2008-07-21 21:48:22 följande:
    ÅÅÅ, tack för alla svar! Kul att läsa. Forstätt gärna svara. Har en till fråga, förutom här på familjeliv, har ni vänner med samma shoppingintresse? (För min del tror jag att jag är värst bland mina bekanta, och då ligger jag ändå i lä här ;)
    nej inte IRL men ett par vänner jag träffat här el på Tradera. Mina vänner är helt oförstående och handlar bara på typ H&M.
  • Damien och Adrian
    loveliva skrev 2008-07-21 21:58:39 följande:
    Känns underbart men konstigt Ännu konstigare att säga mitt nya efternamn, men jag vänjer mig väl snart.Är du gift?
    vet hur det är - jag gifte mig i juni, har inte vant mig vid nya namnet än... Men det är kul  vi kallar varandra ibland herr och Fru med efternamn, bara för att smaka på det.
  • Damien och Adrian
    svischan skrev 2008-07-21 22:19:20 följande:
    Jag har inte fastnat för dem riktigt, det jag har sett har varit för plottrigt. Jag vill att hon har relativt cleena kläder ändå, har egentligen bara gett avkall för alla molos härliga print. Men allt med logos på eller tryck överlag går bort på en gång. Men jag har dålig koll på mini a ture så jag ska inte säga så mycket om det egentligen.
    Katvig!
  • Damien och Adrian
    svischan skrev 2008-07-21 22:19:20 följande:
    Jag har inte fastnat för dem riktigt, det jag har sett har varit för plottrigt. Jag vill att hon har relativt cleena kläder ändå, har egentligen bara gett avkall för alla molos härliga print. Men allt med logos på eller tryck överlag går bort på en gång. Men jag har dålig koll på mini a ture så jag ska inte säga så mycket om det egentligen.
    Katvig!
    Duntoffla skrev 2008-07-21 22:20:03 följande:
    Ja, fast jag vet inte hur Molos tröjor brukar vara. Den kanske var normal. Har bara haft bodys förut.Nu har Rackamaja uppdaterat med lite nytt. Bla fleece och suits
    vad lite rackamaja hade, inga stjärnor...
  • Damien och Adrian
    Preggi skrev 2008-07-22 00:10:37 följande:
    Ni som har rymdtröjan, vad har ni för byxor till?
    har köpt rymdbyxa, nya grårandig byxa och har tänkt ha NSjeans...
  • Damien och Adrian
    Preggi skrev 2008-07-22 00:48:14 följande:
    Ja, men jag hittar ju inga svarta på Lindex.. Kan inte bestämma mig för om jag ska ta den rymdtröjan till M eller skidåkarflickorna med prickiga ärmar på poppilopp till P. Eller båda?
    Jag ahr köpt svarta velourisar på Lindex.

de här är nog snygga till spacen också (EST):

Molo midjebyxa, Remi, blue graphite

och dessa:

Molo midjebyxa, Sonny, bluebird
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10