Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nu måste jag sova, godnatt och shoppa väl!

• isold2003
    loveliva skrev 2008-07-20 20:03:09 följande:
    TACK!!!!!!!!!!Ja vi har haft väääldigt hemliga planer
    GRATTIS!!  Vad fina ni var!
  • isold2003
    gosmamman skrev 2008-07-20 20:46:25 följande:
    Jisses vad lugn tråden varit idag, har ni haft fint väder eller?Är det inte dax att kicka igång den rejält en stund nu ikväll??? Vad har ni på höstens önskelistor om man får spekuler lite i vad som ska komma? Vad vill ni ha från resp märke?Jag hoppas på några riktigt fina hängselvelour får ESL i retro stuk såklart. Kanske lite fler svampar från esl fast med en murrigare färg på bakgrunden.Lite härliga ränder från katvig.Några tröjor från småfolk hoppas jag på med ngt riktigt gulliga sniglar kanske?OBS inget jag vet, jag spekulerar och önskar hejvilt bara OBS
    Vi har haft superfint hela dagen och hunnit med massor. Till min stora glädje verkar stora killen börja växa lite på längden nu så då kommer jag nog att få köpa lite nytt till honom till hösten Måste fundera lite på vad jag har för önskemål. Har hört ryktas om täckväst från Nova star och det vill jag ha men det är ju inte danskt..

Grå/blå lurvfleece från Molo ska lillkillen få. Han kommer nog att bli med molos blomtröja också. Stora killen ska få en cirkuströja från Molo så småningom. Ytterkläder till vintern har jag redan köpt till båda så där får jag bara blunda för snygga kläder som kommer

Från Nanoou blir det absolut en grön/grön velourjacka till lillkillen, förmodligen lite baströjor också. Ej sikke lej brukar alltid ha något som jag vill ha men jag är inte tillräckligt kreativ ikväll för att komma på något jag vill ha som tryck Fundersam Hoppas att Mini A Ture kommer med lite snygga byxor för de har jag bara provat som trekvartsvariant och stora killen älskar dem. Säkert kommer jag att falla för något knasigt tryck från Katvig som vanligt också  Nu längtar jag plötsligt jättemycket till hösten
  • isold2003
    gosmamman skrev 2008-07-20 21:27:38 följande:
    Ska det komma grön velour från nanoou eller önskar du bara?
    Det kommer Mörk/mellangrön bredrandig (som vanligt), supersnygg!
  • isold2003
    gosmamman skrev 2008-07-20 21:45:56 följande:
    låter fint, vet du om den kommer i nån fler färg?
    Det kommer rosa/rosa, brun/brun och svart/svart också! Och jättefina bigC grön. Rosa med förresten.
  • isold2003
    gosmamman skrev 2008-07-20 22:03:43 följande:
    ÅÅÅÅÅHHH det låter ju UUUNDERBART. Finns det nånstans på nätet man kan kika eller?? *nyfiken*
    Jag vet faktiskt inte om det finns på nätet men jag hade turen att få höstkatalogen av en snäll vän
  • isold2003

God kväll! Har spenderat dagen hos Pettson och Findus i Julita, mysig heldag för barnen och tursamt nog inget regn där, desto mer på vägen dit och hem Såg också att det kommit nytt Molo på EST och jag blev blixtförälskad i den blå vinterjackan. Får lov att sälja stora killens vinterjacka, han basra måste ha en sån ny Oskyldig

• isold2003
    Angelinah skrev 2008-07-21 18:39:57 följande:
    Åååå kan Ida ha den brun/grå ränderna med blå kant??? Blir de för grabbigt tror ni? Sååå snygga ju
    Det är klart att hon kan! Jättefina.
  • isold2003
    Angelinah skrev 2008-07-21 18:45:08 följande:
    Ja visst kan hon väl det va Hej förresten    *alldeles virrig här jag*
    Hej hej *vinkar* Vad köpte du för fint? Funderar på de prickiga byxorna till lillkillen, härligt färgglada tycker jag Så fin Ida är i det randiga!

Duntoffla, så stor Noel har blivit!! Jättefin i suiten  Synd att de randiga kläderna var för stora.

Lilronya, så tuff Emilio ser ut när han rockar loss

Loveliva, supersöt Hilda och roliga bilder på dina pojkar, känner igen den posen

Seadwarf, fina bilder på din lilltjej!

Jen80, så stor Ava ser ut redan kan knappt förstå hur snabbt det har gått!
  • isold2003
    Fridac skrev 2008-07-21 19:38:35 följande:
    Hej! Denna sida med barnkläder som ni kallar EST, vilken är hemsidan? jättedum fråga säkert :)
    Elva små troll
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10