Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-06-12 11:04:51 följande:
    Fast jag känner mej väldigt tekniskt obegåvad när jag inte ens hittar vart man ändrar ringsignal
    haha
    mortillsju skrev 2008-06-12 11:02:51 följande:
    Ouppps, och jag som precis beställt därifrån. Hoppas det funkar även denna gång då!God Morgon i tråden!Här hemma lufsar vi i pyjamas och verker verkligen inte orka klä oss ordentligt! 
    Ärsch d är väl skönt att bara få lufsa runt å mysa vissa dgr. Går säkert br a m best. ska du se Men själv avstår jag så långt det är möjligt. dvs om om det inte är ngt jag absolut måste ha och inte hittar ngn annanstans (så d e inte ofta jag shoppar hos dom )

jaco --- (va d va?? *guldfisk minne*) Usch jobbig natt - hade samma här Skatten va vaken mellan 03-07,30 - trodde jag skulle bli knäpp en stund....
  • Fantastiska Skatt

Hej igen!

ängeln --- Superfint hus - precis min smak och stil (inte min prislapp dock just nu ) Räcka ut tungan Du får jobba på en hållbar övertalnings strategi

Mitt pkt från LPL verkar ha försvunnit i postgången och nu e shortsen naturligtvis slut

• Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2008-06-12 13:53:49 följande:
    Ah visst är det fint.Prislappen är väl sisådär Men när man kommer upp i dom pris klasserna så känns det som att man lika gärna kan bygga ett nytt själv för samma peng, och då blir det ju verkligen precis som man vill ha det.Vad är det för shorts?
    småfolks shorts
    Buttelina skrev 2008-06-12 13:53:49 följande:
    åhhh har du också strul med paketen och de säger att paket aldrig försvinner
    Mmmm, såååå surt Fast t skillnad fr Matador är hon jättegullig på LPL!!! Fast hon blev jätte irriterad (på posten alltså) - hade massa problem förra sommaren oxå så att påstå att paket aldrig förvinner är att försköna det lite. Bara för att slippa stå för det antagligen.

Frågan är vad jag ska ha ist nu då - va ju så himla bra pris på dom, finns knappt ngt annat ju
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-12 14:40:32 följande:
    ja hon på lpl är underbar!!! enligt matador hade det inte försvunnit ett enda paket någonsin!! du angående shorts.. var det småfolk shots? Ring ajabaja, hon har flera olika färger..
    Nähe, för DOM kanske, men det betyder väl inte att alla försändelser kommer fram och någon gång ska väl vara den första isf?!? *trött på matador*

Tack för tipset
    ängeln83 skrev 2008-06-12 14:56:16 följande:
    Var det dom blåa Småfolk shortsen för 99 kr?
    Japps det var det.

Vad ska man ha ist då Fundersam
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-06-12 15:08:37 följande:
    Kan funka La in bild på nya tröja från Linas fönster, så fin den är, men nu vill jag har den turkosa.
    Hihi, ja shopping skapar bara sug efter mer shopping

Söta lilla M!! Komisgt att läkaren tog henne för en grabb i de kläderna
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 15:09:21 följande:
    Ja dte tror jag nog... Har iofs inte sett shortsen irl, men det ser ju ut som det. *tjolla is back*
    Har det gått bra??

Inte jag heller men hon skulle kolla i em vad som kunde tänkas matcha.
  • Fantastiska Skatt
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 15:14:01 följande:
    Har det gått bra??Inte jag heller men hon skulle kolla i em vad som kunde tänkas matcha.
    SÅ hann aldrig skriva klart - citronen kallade...

Men det behöver ju inte vara en matchande underdel då shortsen jag best. inte var tänkt ihop m tröjan men lite svårt att hitta ngt man vill ha i den prisklassen. De va ruggans billiga juh.
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 15:19:25 följande:
    Mailade rumba igår och frågade om jag fick byta till mindre storlek i katvig knickersen men fortfarande inget svar. Så trist....
    Hmm hon som brukar vara så snbb...maila igen
    Skönt att det gick bra idag, hoppas du kan välja och vraka mellan erbjudanden sedan då

Så nu måste jag leka m sonen en stund, hörs senare!
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-12 15:30:06 följande:
    njäe jag tror inte att det matchar... den blåa tshirten har mer turkosblå och den gula är klargul men det är inte shortsen... ajabaja hade ljusblåa shorts och gröna mm
    Ah ok!

Just ja, för att inte bara va enbart så negativ idag (sorry alla) så har ju nya Katvigen kommit sent om länge och nu har jag tvättat den 2ggr och den ser bra ut! Skönt!

Så nu pyser jag ett tag
  • Fantastiska Skatt

Åååå varför kan inte Skattten oxå somna en stund *dötrött mamma* Han va vaken mellan 3-7,30 inatt/morse sen upp kl 9 igen och har bara sovit 1 timme på dagen .... hur orkar han??? Kommer bli ytterligare en jobbig kväll och natt juh

Tjolla --- säger som Butte - klart en grabb kan ha den, har själv spanat in den. Men skulle nog ta 92 tror du inte? Även om Maia är längre så är hon ju smalare och fyller inte ut den på samma sätt och 86 passade utan blöja ...

• Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 16:10:48 följande:
    Näe jag tror det får bli en 92 om jag bestämmer mig för att slå till. Funderar bara på om man använder den. Fast riktigt varma dagar är den ju toppen... Om vi nu får några sånna Men skatten då, att han orkar! Du får klubba honom
    Ja jag har fööörsöööökt jag lovar Just nu ligger han i sängen och fnissar och frustar , trött till tusen men vägrar sova - man kan ju missa nåt då ju
    jompa skrev 2008-06-12 16:10:41 följande:
    M sover bara en och en halv timme på dan, jag väcker henne sen för annars får jag aldrig henne i säng på kvällen och då får man ingen egentid alls.
    Ja 1½ tim brukar vara lagom här oxå fast oftast uppdelat på 2ggr men nu har han varit vaken halva natten ... pust

Pssst, du har släckt lampan

Jaanääee, får väl ta upp honom igen da....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10