Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

J essica skrev 2008-06-10 20:10:40 följande:
    Vi får fightas lite då
     Rooawww! Catfight! (hoppar in och snor den själv )
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    J essica skrev 2008-06-10 20:14:09 följande:
    Jo kantbanden är orangeröda. Hoppas de har där i Kevs storlek, har letat efter nåt att matcha med.
    Sa jag förresten Babyshop? Menade i alla fall Babyclothes. De ser rödare ut där än vad de är IRL.
    Älskade Noel
  • Duntoffla

OT-Är så sugen på ngt bra snacks till fotbollsmatchen ikväll. Någon som har ngt bra enkelt tips på vad man kan göra (som funkar till ÖL )

Älskade Noel
  • Duntoffla
    J essica skrev 2008-06-10 20:22:57 följande:
    Fanns inte i 86 80 kanske funkar iofs. Hur är de i storlek?
     De är rätt stora. Noel har 74 i sina och de kommer han kunna ha ett tag till.
    isold2003 skrev 2008-06-10 20:21:46 följande:
    God kväll! Bänkad i soffan efter en tur ute i spåret. Shoppingsugen ikväll! Det behövs ju inte så mkt i lådorna tyvärr men något litet kanske  Åh så mkt fina barn i bildtråden! Jojoa75, vilken söt tjej som spelar wii med pappa Terezita, snygg vagn! Med fina pojkar i förstås. Din stora kille är så himla tuff i sina solglasögon!Lina, fina råååsa kläder till lilltjejen! Fint!Skatten, härligt glad pojke i aptröjan Duntoffla, lillkillen ser nöjd ut i fina molostjärnorna. Snygg kombo!Lilronya, superfina färger på Anjelin, passar henne perfekt det linnet!Preggi, fina småfolkstjejer!Ängeln, jättefin kombo med NS och Homie westh. Hur är de i kvaliteten? Har inte provat dem (HW alltså)
     Tack! Något litet får väl alltid plats att pressa ner?
    jompa skrev 2008-06-10 20:22:11 följande:
    Hej tjejerArrrgggghhhh mannen är borta för att se på fotboll och jag har lagt båda ungarna, inte ens en halvtimme har M sovit och redan har jag fått gå in två ggr. Kommer inte få se nåt av matchen alls I alla fall fina fina barn i BT.www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=6632...www.tradera.com/auction/auction.aspx hem dessa
    Vad surt! Förstår hon inte att hon måste sova nu när det är fotboll? Hur funkade det förresten med sängen i går? Fina fynd!!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 20:23:47 följande:
    Nej jag menade verktygen. När jag hittar dom på rea så jeklar Men jag ger inte 300 för en t-shirt, tycker det är ett sjukt pris!
    Det kan jag förstå. Det är sjukt dyrt.Trodde du missat dem men det skulle väl aldrig hända?!!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    J essica skrev 2008-06-10 20:26:52 följande:
    Duntoffla: Då köper jag ett par 80
    Nu blir jag ju osäker så jag inte lurar dig att köpa för smått. jag kan mäta N´s om du vill? Har för mig att Skatten också har 74 och han är ju äldre än N.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    J essica skrev 2008-06-10 20:30:52 följande:
    Gör jättegärna det
    Ok. Innerbenslängd är ca 22 med muddar. "ytterbenslängd" med muddar 36 cm. Midja med utdragen mudd är ca 29 cm. De är vida i modellen. Åh alldeles underbara! *lööve*
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-10 20:36:33 följande:
    åhh grattis allt är ok med banken vi skriver kontrakt imorgon
    Åh grattis! Vad kul! Nu får du börja tokshoppa och fylla garderoberna!
    jompa skrev 2008-06-10 20:32:43 följande:
    Butte: Hur har det gått med banken???????? Nyfis och vill se bilder ju på huset Själv har jag blivit erbjuden ett jobb idag Men jag sitter i en jobbig sits med tre st intressanta jobb som ser lovande ut, vet inte hur jag ska göra.
    Klurigt sånt där! Och grattis till att 3 är intresserade. Inboxade dig
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Nu är det fotbollsdags. Kikar väl in i halvlek eller så

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 21:39:37 följande:
    Måste skryta lite, Milos gudmor, min bästa kompis, hennes bror är Mikael Nilsson som är back i landslaget. Han har fixat en fotbollströja åt Milo med hela landslagets autografer   Den kommer ramas in och hängas på väggen så Mamma kan dreggla över Ljungbergs namn
    Stackars Milo! Han tröja som vara helt sönderdregglad!
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10