Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-21 20:22:35 följande:
    Jo den är u det. Nästan för kort....
    men dte ser ju ut att vara ett rejält uppvik på den om man kollar på benet längst till höger (mitt göger)
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-06-21 20:24:51 följande:
    du är inte på smällen då lite för mycket midsommarstånd?
    haha, storasysters uttryck hänger med Skrattande
  • gosmamman

Tjolla- så fint Milo hade matchat brevid bebben i orange och vitt.

Var har ni köpt bollen? en sån skulle bebben (och pappa) gilla

• gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-06-21 20:35:28 följande:
    Gott???  *lider ff av sviterna från igår* Lyser bus ja, visst gör han Åh vad många fina midsommarbilder i BT! Emilio ser ju för härlig ut när han käkar gubbar!!
    Ja du kan inte vara pigg efter all frysgrogg (som jag tror) du druckit (för vem kan låta bli den).
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-06-21 20:35:00 följande:
    det är bilden som luras tror jag kolla här så korta benen är i 56...www.tradera.com/Molo_bodysuit_i_absolut_nyski...
    Ja, där såg benen jättekorta ut, och breda. Skulle vara lite smalare och längre kanske. Dom har ju oftast såna fågelben när dom föds (även de mulliga bebisarna)
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-06-21 20:38:39 följande:
    Nä den är inte uppvikt. Jag har själv tagit kortet när de var här och hälsade på.
    okidoki, jag ger mig
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-06-21 20:40:20 följande:
    PÅ tal om bus, idag busade han ordentligt... Vi satt i soffan och plötsligt märkte vi att det var lite väl tyst. Då hade han fått tag i ett paket Ekströms Marsanvisp - pulver. Hällt ut i heeela köket och stod och stampade i det . När vi kom in i köket tittade han på sin Pappa, böjde sig ner och doppade händerna i pulvret, sprang fram och tog på hans svarta byxor och skrattade Åhh jag fattar inte vart han får allt ifrån! Hans fötter luktar iaf vanlij och damsugaren oxå
    Vilken liten rackar unge, tänk vad dom kan hitta på. Han kom inte på att pulvret smakar gott också???
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-06-21 20:40:14 följande:
    Han älskar jordgubbar! Får se om jag får bort allt från kläderna bara.
    Bebben har fått jorgubbar på sin katvig sommarsuit (vita räderna såklart) men jag gnuggade in yes direkt vi kom hem och slängde i tvättmasiknen så gick det bort.
  • gosmamman

Tjolla- bra ide att ha den som välkomst drink, men då gäller det att gästerna kommer i tid för den ser ju som godast ut när den är "ny upphälld" och det inte har hunnit blanda sig så mycket.
    Ingen idet att bjuda min syrra på det mao

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10