Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-08 19:56:19 följande:
    taack  jag har blivit lite smått galen i småfolk
    Ja det måste du ha blivit, när du tom dissar molorean.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-06-08 19:59:41 följande:
    Apropå Småfolk-har de ingen lagersalg?
    DET hade ju varit guld
  • lillronya
    gosmamman skrev 2008-06-08 20:04:23 följande:
    Ja visst skulle det varit kul (men jag har ju sällan ens pengar till resan) men nån gång så ska jag väl börja jobba och då vill jag absolut på katvig lagersalg och gärna småfolk om det skulle bli av
    Jag längtar efter min lön! Fast är gärna ledig lite till. Synd att man inte kan få båda.

Hade varit roligt om hela gänget kom iväg på lagersalg nån gång.
  • lillronya
    belladona skrev 2008-06-08 20:06:08 följande:
    hej behöver hjälp hur stava man till katvig broiler suit (är det rätt ) ,den i  hel dress velour med dragkedja . Ska lägga ut den o vill inte stava fel
    Inte broiler. Då blir det lite roligt.
  • lillronya
    belladona skrev 2008-06-08 20:23:08 följande:
      var rädd för det ,men nu blev det rätt iallafall .
    Vad bra!
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-06-08 20:44:25 följande:
    OT- kan man se när någon annan medlem på FL varit inloggad senast genom att besöka dennes sida? Är så nyfiken på min kompis som ska föda när som helst... Vill inte hålla på att ringa och tjata
    Om du söker henne på fliken, längst upp på denna sidan, som heter medlem.
  • lillronya
    maggan75 skrev 2008-06-08 20:46:33 följande:
    ingen som vet
    Jag tror de är normala. Har ju inte använt våra, men ser ut så iaf.
  • lillronya
    NovJenny skrev 2008-06-08 20:48:36 följande:
    Hur gamla är era barn som är runt 90 cm? Nyfiken.
    Har ingen som är 90 just nu, men Anjelin fyller 3 i oktober och hon är 82cm.
    maggan75 skrev 2008-06-08 20:50:30 följande:
    ok tack funderar på om jag vågara ta 92 till tösen som har det nu.... 98 var slut  och då kanske 104 blir alldeles för stort  hon är 2,3 år och  kanske 86 lång ca 13 kg
    Jag har 92 till min tös och hon är 82 cm... Usch vad svårt! 98 hade ju varit bra till din.
  • lillronya
    havsvind skrev 2008-06-08 21:02:33 följande:
    Hej alla shoppingglada!Jag var inne här och presenterade mig för en sisådär fyra månader sedan. Trodde att jag skulle få all tid i världen att hänga i trådar som denna och handla på nätet, men icke! Min dotter fick kolik och jag har tillbringat några månader med att bära och gunga... Men nu är hon som en dröm och jag ska ta igen all min förlorade shoppingtid.Lite kort om mig...Är strax över trettio, gift och bor i hus. Älskar att vara mammaledig och att shoppa, gärna på nätet. Favoritmärken: Molo, Småfolk och Mini-nümph. Var inne och kollade i bildtråden och såg att flera varit och shoppat på Molos lagersalg!!! Var har ni varit? I Danmark?? Har de utförsäljningar varje säsong?
    Hej, hej!
    gosmamman skrev 2008-06-08 21:04:41 följande:
    Ja just ja, måste stolt berätta att bebben hade sin första heltorra dag idag Inte en droppe kiss varken på golv eller i blöjan. Tom nattblöjan var torr så hon kisade direkt på morgonen *stolt* iofs så ligger vi långt bakom storasyster när jag tänker tillbaka på hennes potträning men för att vara bebben är det mkt bra.
    Vad duktig hon är!
    Vi försöker med Anjelin också här. Går bra när hon är utan kläder, men så fort hon har kläder på så glömmer hon.
  • lillronya
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 21:11:46 följande:
    Det är ju rätt årstid nu iaf Hoppas det går bra... bara o påminna sig blå antar jag...
    Ja det brukar ordna sej med tiden.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10