Tjejtriss skrev 2008-07-14 23:22:56 följande:
Nja, hon är 98 cm lång och normalstor tycker jag. Men jag tyckte den turkosa klänningen i 104 var liiite kort så hon fick en strl större i orange. Båda funkar! I t-shirt fick hon 104, men den är lite stor tycker jag, hade nog hellre haft 98. Och då har hon 110 på vissa andra t-shirts
Jag tror att P är runt 90 lite mer. Hon är nog lite mindre än medel tror jag men hon växer så det knakar nu under sommaren.. Hon är född i juli när är Stella född?
Buttelina skrev 2008-07-14 23:25:09 följande:
visst är det underbart jag har kommit på att jag använer mer villervalla än molo på isabel, så himla användbara kläder, och HON älskar dom... och sina småfolk tröjor med pellefanter, kissekatter och apor på
Ja man vill ju använda det man köper.. För tillfället så har matilda nästan bara molo och P har mest småfolk. Hon älskar ju sina småfolk kläder...
Jag vill ju att kläderna ska vara funktionella med så de är praktiska att leka i...
Det som gör att jag tvekar lite är ju att vi har många ombyten som ligger kvar med lappen på än. Vill ju använda dom med nångång...