Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-12 16:24:14 följande:
    Jag fick välja helt själv när jag ville börja så den 25:e augusti är det dags.Jo men skulle jag köpa allt skulle jag få lägga ut närmare 2500kr för lakan liksom
    ööeeh Då får vi hoppas att ni sover gott iaf Flört 
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 16:21:06 följande:
    Fanns det ngn rabattkod till Lilla Mirakel?
    tror inte det - vad har du hittat där??
  • Fantastiska Skatt

Butte --- Alltså Isabel är nåt av det charmigaste jag sett gostjejen
    å lillebror (som blivit så stooor) e naturligtvis lika gosig han

Ängeln ---- jag är imponerad Förvånad Skulle vara glad om jag fick till ETT byte med fotografering under 10 minuter
    Massa fina småfolk på sötnöten och NS+Molo är absolut inte pyjamas varning! Lyssna inte på sambon .....

SmillaMilla --- söta Svea! Passar jättebra i de färgerna!

Sedan måste jag bara berömma LPL lite till, VARFÖR har jag inte handlat mer därifrån??

• Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2008-06-12 19:35:38 följande:
    En massa Ska ju tatuera in Liam + ev, födelsedatum och hans fotavtryck sen han var nyfödd, på ena vaden.Sen är jag sugen på nåt likande nån av dom här på den andra foten:www.checkoutmyink.com/assets/photos/0030/7228...www.checkoutmyink.com/assets/photos/0018/4077...
    Den första va riktigt fin!
    ängeln83 skrev 2008-06-12 19:47:55 följande:
    *asg*Den här gillade gubben, vad tycker ni? www.checkoutmyink.com/assets/photos/0032/0510...
    Generad blir ju nästan lite generad här

Buttelina skrev 2008-06-12 19:47:55 följande:
    taaack . har ett paket försvunnit från lpl? och du fick ett nytt eller?
    Ja och eftersom ena va slut och det inte fanns ngt i samma prisklass i stl fick jag välja ett dyrare som plåster på såren.
    Hon tog liksom tag i det med en gång och stod inte handfallen i ett par veckor.... Ger bra rykte!!
  • Fantastiska Skatt

För alla Elva små trolls kunder är det i alla fall dagen då sommarens stora REA drar igång! Priserna är sänkta med 30% och vi fortsätter med fraktfritt tills vidare! Kort sagt ligger alla REA-varor i kategorin SOMMAR REA eller REA!

Rabatten gäller alltså:
    Alla kläder från Småfolk SOM INTE kommer från sommarens kollektion (dessa är märkta med *)
    Alla kläder från Ej sikke lej
    Allt från Gaia & Ko
    Allt från IdaT
    Allt kläder från Katvig
    Alla Mockasiner
    Alla kläder från Molo
    Alla kläder från Plastisock
    Alla kläder i kategorin REA

Skriv SOMMAR08 i fältet för rabattkod i kassan och 30% dras automatiskt från din order. Observera att om du vill handla något från Småfolks sommarkollektion, packpåsar, bärselar el dyl måste detta göras i en separat order då ingen rabatt gäller på de kläderna/sakerna. Rabatten gäller alltså inte på Småfolks sommarkollektion, Moln-varorna, Bärselar, bärsjalar, änglaklockor eller packpåsar. (REAN smygstartar redan nu ikväll den 12/6 så shoppa på ). Leveranstiderna kan bli något längre nu i REA-tider, hoppas ni har förståelse och tålamod!

• Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-12 19:58:20 följande:
    haha, eller hur och sen vilken kille vill stoppa den i munnen på homer liksom
    HA HA HA HA HA
    *yeäch*
  • Fantastiska Skatt

Åh, vill hoppa loss hos EST , dumma dumma bilverkstad som stjäl våra pengar

• Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-06-12 21:21:09 följande:
    Jag vill oxå hitta nån fin långärmad till M men då vill jag ha bra pris och EST hade ingen jag föll för.
    Ärsch, nu får du tända lampan igen
  • Fantastiska Skatt

Ååååååååååååååååååååååååååååå vet ni vet ni vet ni vet ni

*spanar omkring så inte fel ögon läser *

Jag ska bli moster!! Min älskade lilla lillasyster har ett litet pyre i magen  

Jag har ett sådant lyckorus känns nästan som om det är jag som e gravid ju

• Fantastiska Skatt

Tack alla - ja jag är sketans pirrig wiiiieee va kul det ska bli

När sambon smält och glatts (heter d så??) en stund så tittar han på mig under lugg och säger m skämtsam ton : ska du köpa Katvig, Molo osv till den oxå?? jag har inte råd alltså GeneradOskyldig

Lina med Liten skrev 2008-06-12 21:36:50 följande:
    Åhhh vad roligt! Förstår att du är pirrig också! Grattis får man väl säga va
    Hahaha - Nu förstår jag ju varför hennes sambo va så knepig under barnmässan. Jag va ju bergis på att hon inte ville ha än p ett tag - men dom försökte ju bli gravida då!! Eller redan va kanske när jag tänker efter Fundersam  *pucko storasyster*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10