Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Butte --- Alltså Isabel är nåt av det charmigaste jag sett gostjejen
å lillebror (som blivit så stooor) e naturligtvis lika gosig han
Ängeln ---- jag är imponerad Skulle vara glad om jag fick till ETT byte med fotografering under 10 minuter
Massa fina småfolk på sötnöten och NS+Molo är absolut inte pyjamas varning! Lyssna inte på sambon .....
SmillaMilla --- söta Svea! Passar jättebra i de färgerna!
Sedan måste jag bara berömma LPL lite till, VARFÖR har jag inte handlat mer därifrån??
För alla Elva små trolls kunder är det i alla fall dagen då sommarens stora REA drar igång! Priserna är sänkta med 30% och vi fortsätter med fraktfritt tills vidare! Kort sagt ligger alla REA-varor i kategorin SOMMAR REA eller REA!
Rabatten gäller alltså:
Alla kläder från Småfolk SOM INTE kommer från sommarens kollektion (dessa är märkta med *)
Alla kläder från Ej sikke lej
Allt från Gaia & Ko
Allt från IdaT
Allt kläder från Katvig
Alla Mockasiner
Alla kläder från Molo
Alla kläder från Plastisock
Alla kläder i kategorin REA
Skriv SOMMAR08 i fältet för rabattkod i kassan och 30% dras automatiskt från din order. Observera att om du vill handla något från Småfolks sommarkollektion, packpåsar, bärselar el dyl måste detta göras i en separat order då ingen rabatt gäller på de kläderna/sakerna. Rabatten gäller alltså inte på Småfolks sommarkollektion, Moln-varorna, Bärselar, bärsjalar, änglaklockor eller packpåsar. (REAN smygstartar redan nu ikväll den 12/6 så shoppa på ). Leveranstiderna kan bli något längre nu i REA-tider, hoppas ni har förståelse och tålamod!
Åh, vill hoppa loss hos EST , dumma dumma bilverkstad som stjäl våra pengar
Ååååååååååååååååååååååååååååå vet ni vet ni vet ni vet ni
*spanar omkring så inte fel ögon läser *
Jag ska bli moster!! Min älskade lilla lillasyster har ett litet pyre i magen
Jag har ett sådant lyckorus känns nästan som om det är jag som e gravid ju
Tack alla - ja jag är sketans pirrig wiiiieee va kul det ska bli
När sambon smält och glatts (heter d så??) en stund så tittar han på mig under lugg och säger m skämtsam ton : ska du köpa Katvig, Molo osv till den oxå?? jag har inte råd alltså