Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-08 21:16:31 följande:
    Ja du borde ju veta Måste fråga, när de får sina återfall och kissar på sig som en tok igen ska man bara fortsätta som vanligt att låta de gå utan blöja och torka, torka torka och tvätta massor
    Ja så har jag gjort iaf. Har de en gång slutat har jag inte tagit på de blöja igen.
    Vissa får hopplösa återfall vissa inga alls.
  • lillronya
    jompa skrev 2008-06-08 21:19:48 följande:
    Ja vi kör ju fortfarande blöja om vi är iväg, men det kanske man inte ska. Men det känns ju så där roligt om han kissar på sig i köpcentrat.
    Precis! Den perioden är så trist. Går ju inte riktigt att vara konsekvent då. Vi gör ju också så nu. Tror jag ska köpa up&go-blöjor iaf.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-06-08 21:21:29 följande:
    här är det i strl 104.. ser inte så stort ut men det putar liksom ut under armhålorna
    Å vad fin hon är!
  • lillronya
    CamillaJ skrev 2008-06-08 21:39:12 följande:
    Tur jag skrev det då Haha!!Ingen som vet.. måste ha tag i några innan vi åker nästa måndag! Är ju så varmt på sanden när de ska gå fram å tillbaka hela tiden
    Funkar det inte med "foppaskor"?
  • lillronya
    CamillaJ skrev 2008-06-08 21:42:34 följande:
    Åh!! Nej hehe jag tycker inte om dom ett dugg ... avskyr dom Isak fick ett par riktigt lime gröna av sin farmor och ja han älskar dom de är hans snabb skor säger han hehe. Men nej jag gilla dom inte alls !!
    Nä de är apfula. Men jag tyckte de var perfekta hela förra sommaren till Anjelin att traska omkring i. Bara att skrubba av de sen ju.
    Men det är ju totalt en smaksak.
  • lillronya
    CamillaJ skrev 2008-06-08 21:48:36 följande:
    Hahahaha.. ja det är ju det sen är det familjer (ursäkta mej nu då om det finns de som har det här) alla i hela familjen går med såna.. hehe ser hmm ja kul ut mamma pappa och alla 4 barnen Sen är det de att ALLA har dom ..det är tråkigt!
    Och där prickade du in oss precis.
    RIKTIGT bonniga är vi! Hahahaha
    Jag har vägrat tills nu. Mina sandaler pajade ifjor och nu hittade jag bara fjantiga sandaler så det fick bli foppa. Har ju för små fötter för att kunna ha vuxenskor.
  • lillronya
    gosmamman skrev 2008-06-08 22:06:42 följande:
    nu säger jag godnatt ladies. Sov gott
    Godnatt!
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2008-06-08 22:08:23 följande:
    Foppatofflor.. Ja, inte är de snygga, men grymt sköna är dom iaf!
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 22:13:29 följande:
    Wohoo molo t-shirten från batinki fanns kvar Men vilka lustiga regler dom har, om jag inte hade satt in pengarna senast imorgon OCH skickat en prink screen på det så fösvann beställningen. Tur man var hemma liksom... Vad händer här ikväll? Shoppas det ngt?
    Ja var det inte lite hetsigt?
    Jag trodde det brukar var så, men tyckte det var konstigt...
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 22:18:07 följande:
    Har aldrig varit med om det innan. Nog för att man brukar sätta in pengar typ direkt när man får mailet, eller iaf samma dag, men man brukar väl ha 5-10 dagar på sig iaf på andra ställen tror jag? Äh, ja betalar alltid med kort eller faktura om man kan välja det...
    Jag brukar också betala med kort. Tycker det är smidigt.
    Det står inget på deras sida om hur snabbt man ska betala in. Men som du säger brukar man ju ha upp till 10 dagar på sej.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10