Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God kväll! Vi har också varit och badat idag. Nästan för varmt för att vara på stranden och jag var korkad nog att cykla dit med pojkarna vilket tog en dryg timme vardera håll Förvånad 

Vilka fina inköp till Ava Jen! Stackars Liam som ångrar sig så omnappen men någon gång ska de ju sluta så det var kanske lika bra då Hoppas att han lugnar sig snart.

Jag har inte kommit igång med höstshoppingen ännu men jag sitter gärna och beundrar era inköp

• isold2003

Incommincando, så mycket fina kläder du köpt!

Jompa, spara pengarna till Slitage i höst

Duntoffla, håller med dig om Lindex barnavdelning, jättefina tjekläder och supertrist killavdelning

• isold2003
    ängeln83 skrev 2008-07-24 20:45:46 följande:
    GodkvällJaaa, det var helt underbart, längtar redan tillbaka. Vi har 31 grader på övervåningen, o 15 grader i gillestugan Super skönt att gå ner där och svalka av sej lite.
    Låter som hemma hos oss, tokvarmt på entreplanet och svalt och skönt i gillstugan
  • isold2003
    Duntoffla skrev 2008-07-24 20:52:22 följande:
     Eller hur? så tråkigt! Vill man ha ex rött får man kolla på tjejavdelningen. Skulle rött vara typiskt tjejigt eller? *surar*Kommer Slitage att starta webbshop? Nu ska jag baka lite brownies till gästerna imorgon.cu
    Ja jag fick gå till tjejavdelningen för att hitta orange med  Slitage startar webshop i höst, vet inte riktigt när men jag tror att det är i stort sett klart med upplägget.
    ängeln83 skrev 2008-07-24 20:56:28 följande:
    jompaSjukt mycket kläder, mest till mej Men det blev några kassar till sambon o Liam också.
    Roligt med massa kläder till dig! Vilka häärliga semesterbilder!
  • isold2003
    Angelinah skrev 2008-07-24 21:53:36 följande:
    hellu...jag har rea hoppat... nåt jag aldrig aldrig skulle köpa tom PLASTISOCK     *måste vara värmeslag* 
    Haha, vad kul! Vad blev det?

Jompa, Plastisock har fina helt lila tröjor, tror att de finns på LillaW
  • isold2003
    Angelinah skrev 2008-07-24 22:02:57 följande:
    ja du ser... det blev ett par till slut ändå   men å va det tog emot rosamönstrat tshirt o shorts blev det, hoppas jag gillar dom nu bara
    Hoppas de är fina på nu då
  • isold2003

Duntoffla, jag håller med. Knapparna fungerar bäst på tröjorna. Slitage kommer att sälja Louie&Louis

• isold2003

Hej hej! Har haft riktigt tufft på jobbschema nu när semestern är slut så jag har bara hunnit kika in i bildtråden lite då och då. Era barn är verkligen superfina i sina nya kläder! Jag har ännu inte köpt något från Molos nya kollektion, är inte så sugen på något heller än så länge. Det blev ett reainköp från Rumba häromdagen, motorcykeltröjan till lillkillen. Kul att Katvig börjar komma också. Jag hoppas att midiapple i blått kommer som vanlig tröja också, i så fall blir det såna till pojkarna.

Är nya Småfolk på väg också eller har du förhandsinfo?

mortillsju skrev 2008-08-02 10:02:57 följande:
    Kollar precis på Småfolks höstkollektion. Vilka coola jackor. Precis som de jag själv hade på 70-talet. Tyvärr är ju inte modellen så praktisk. Men tuffa är de!
  • isold2003
    jompa skrev 2008-08-02 10:32:50 följande:
    HallojSmåfolk har uppdaterat hemsidan där man kan kolla lite
    mortillsju skrev 2008-08-02 10:38:37 följande:
    På hemsidan ligger kläderna. Tips härifrån såklart
    Tack! Bläddrade lite bakåt i tråden och hittade, lite seg efter alla jobbnätter.. Några guldkorn hitade jag på deras hemsida, gillar verkligen pingvinerna! Jag fastnar alltid mer för deras "tjejiga" mönster, tur att de är så unisex
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10