• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

OBS OBS ny pressbild.

• jompa
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 15:52:43 följande:
    Vilken härlig bild!! Såg den stort format i andra tråden
    Visst är den fin, tröjan med Är lite smått kär i den trots att den inte är dansk.
    Tjejtriss skrev 2008-06-10 16:01:26 följande:
    Skummade bakåt lite, men orkade inte läsa allt.Är vi de enda som inte har speciella dagiskläder? Jag tycker kläderna kan få fläckar/gå sönder lika mycket här hemma som på dagis, så här används allt som är praktiskt även på dagis!
    Jag är lite så här, när de är helt nytt använder vi det hemma men sen så tycker jag att va f.. kan väl lika bra ha det till dagis han grisar ner dem här med.
  • jompa

Butte: Hur har det gått med banken???????? Nyfis och vill se bilder ju på huset

Själv har jag blivit erbjuden ett jobb idag Men jag sitter i en jobbig sits med tre st intressanta jobb som ser lovande ut, vet inte hur jag ska göra.

• jompa
    isold2003 skrev 2008-06-10 20:31:38 följande:
    Godkväll! Men lilltjejen då, nu är det dags att låta mamma vila lite *förmanar* Hoppas att hon lugnar sig snart. Bra köp! så billigt du fick dem! Vill fortfarande ha den härliga tröjan till lillkillen.
    Ja de är underbara i materialet och priset var ju bra
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-10 20:36:33 följande:
    åhh grattis allt är ok med banken vi skriver kontrakt imorgon
    Åhhh så kul, nu hoppas jag inget kommer emellan detta.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-10 20:42:33 följande:
    Nu är det fotbollsdags. Kikar väl in i halvlek eller så
    Ja heja heja Sverige
  • jompa

Men vad är det jag hör tjejer, skiter i fotbollen Förvånad måste ju heja på våra grabbar
    Om inte annat kan man ha tur och se något ögongodis

• jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 21:37:10 följande:
    Oj tror du??
    gosmamman skrev 2008-06-10 21:38:25 följande:
    Nädu inte hittar jag ngt ögongodis på den planen
    Men då får ni nog öppna ögonen tjejer
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 21:39:37 följande:
    Måste skryta lite, Milos gudmor, min bästa kompis, hennes bror är Mikael Nilsson som är back i landslaget. Han har fixat en fotbollströja åt Milo med hela landslagets autografer   Den kommer ramas in och hängas på väggen så Mamma kan dreggla över Ljungbergs namn
    Se där, det finns ögongodis, jag säger ju det.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10