Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Isold- jasså, han fyller också 5, trodde han var äldre än min 03:a.

jag minns knappt vad hon fick fast hon fyllde i maj, sparkcykel om han inte har det.

• gosmamman
    Angelinah skrev 2008-06-22 21:33:53 följande:
    Tack  Ida e vaken *attans attans*  nu blir det en låååång kväll/natt  *vill inte*Sitter med pappa i soffan och bestämmer vad han ska rita "ballang" "särna"   PAAAAPPAAAN SLÄPP hör jag från henne Hon e en riktig liten chef den bubblan!!
    låter inge kul, ni får skaffa ekorrhjul och trötta ut henne på kvällen Flört, varje gång hon vaknar får ni hota med hjulet "ska du vara uppe så får du springa i hjulet"
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-06-22 21:38:41 följande:
    vart kan man köpa sådana i 1års-stl? Eller 1,5 för den delen med...
    jompa skrev 2008-06-22 21:39:04 följande:
    Det där var ju en riktigt bra ide, kanske ska prova nåt sånt här för varje gång M vaknar.
    Angelinah skrev 2008-06-22 21:40:34 följande:
    ha ha ha   vilken toppen ide!!!
    Vi får väl slå våra kolka huvuden ihop och skapa "pölse hjulet för över pigga ungar"
  • gosmamman
    gosmamman skrev 2008-06-22 21:52:18 följande:
    Vi får väl slå våra kolka huvuden ihop och skapa "pölse hjulet för över pigga ungar"
    KLOKA, såklart
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-06-22 21:53:26 följande:
      de värsta är att den är av HÅRDPLAST, sååå otäck sovkompis Naaaw söta Thea med vovvov då
    Jag har haft flera barn på dagis som haft plast traktor el bil som sovkamrat
  • gosmamman

Oj vad tiden går fort jämt när man sitter vid datorn.

Nu säger jag godnatt och sovgott, shoppa lungt

• gosmamman

Hjälp mig att komma på nån doppresent till en liten 4mån kille.

F,Ö så är jag lite nervös idag för imorgon åker min 5åring på sin första semester utan oss. Hon ska till kolmården med farfar och hans fru och en av sina kusiner.

Eg ville jag inte att hon skulle åka, förra året sa jag ifrån för jag tyckte hon var förliten men iår när tjatandet började så sa jag motvilligt ja.

• gosmamman
    lillronya skrev 2008-06-23 22:26:23 följande:
    Håller tummarna åt dej om du håller åt mej.Förstår hur du känner!På fredag ska min tös åka till Italien me musikskolan. Paradorkestern gör en resa varje år för att sela utomlands och i år fick min "lilla" följa med. Jättekul för henne, men jag håller redan på att gå åt....Hon är ju visserligen en ansvarsfull 14åring, men för mej är detta jättestort. 
    min oro är ju inget jämfört med vad du får tänka på, fy vad många gånger navelstängen ska klippas.
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-06-23 22:26:23 följande:
    Håller tummarna åt dej om du håller åt mej.Förstår hur du känner!På fredag ska min tös åka till Italien me musikskolan. Paradorkestern gör en resa varje år för att sela utomlands och i år fick min "lilla" följa med. Jättekul för henne, men jag håller redan på att gå åt....Hon är ju visserligen en ansvarsfull 14åring, men för mej är detta jättestort. 
    ps självklart håller jag åt dig DS
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10