Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Förresten, köpte ju Molos motorcykel t-shirt till lillkillen i strl 98, den sitter mkt bättre på stora killen som brukar ha 116 i tröjor, även Molo! Beror förmodligen på att han är smal men behöver 116 i ärmlängd, Molos långärmade sitter inte så jättebra på honom, den här t-shirten är perfekt. 

• isold2003
    jompa skrev 2008-08-02 10:46:23 följande:
    Visst är det svårt när alla killmodeller ska vara så breda, gillar inte det.Köper tex alltid jeans till killen på tjejavdelningen.
    Håller med, köper också gärna tjejjeans till killarna. Och tjejtröjor med för den delen
    Angelinah skrev 2008-08-02 10:47:16 följande:
    Men hallå!!! Katvig har blivit liiiiite dyrare va   379.- för en applesuit????
    Trist prishöjning
  • isold2003
    jompa skrev 2008-08-02 10:53:44 följande:
    Förstår inte hur de motiverar den höjningen, vad skiljer jo två knappar i halsen som dessutom inte är nåt snyggt.
    Nej det är verkligen skumt. Undrar om de har bytt tyg eller något sådant. Det har ju varit lite noppigt och blekningar med en del Katvigplagg tidigare.
  • isold2003
    Tjejtriss skrev 2008-08-02 11:05:03 följande:
    Har ni sett nya Småfolk? Orkar inte läsa bakåt...
    Japp! Mina pojkar ska få bli tjejiga som vanligt
  • isold2003
    Tjejtriss skrev 2008-08-02 11:08:21 följande:
    Ahaaa.. Jag föll inte för något i katalogen, men jag har inte satt in linserna än heller så jag ser väl inte så bra Fast nån klänning i blått såg fin ut...
    Här blir det pingviner till lillkillen
  • isold2003

Nu ringde några kompisar och bjöd in sig på fika i eftermiddag så jag ska gå och baka bullar Förresten, helt OT men lillkillen har blivit blöjfri dagtid under semestern ocn nu inatt vile han inte ha blöja och höll sig torr hela natten! Så skönt! Nu går han runt i Molos supersnygga verktygskalsonger och är supernöjd

• isold2003
    ängeln83 skrev 2008-08-02 19:46:23 följande:
    Sorry OT, men såhär fin blev Liam när moffi kom på besök i morse Blunda för det hemska rummet.
    Haha, jättefin
    ängeln83 skrev 2008-08-02 19:50:11 följande:
    Och så en liten dop bild också Fick bli turkost ist för blöt klänning

Jättefint! På riktigt nu BusLiam att blöta ner din klänning!

Det börjar klia i shoppingfingrarna nu men jag tror att jag ska hålla mig lite till. Väntar med spänning på Nanoou och Nova stars nya kollektioner. Och så vill jag veta vilka LouieochLouis Slitage tar in innan jag beställer. Har bestämt mig för skoltröjan till stora killen.

• isold2003
    jompa skrev 2008-08-02 20:13:25 följande:
    Det är så lätt att förköpa sig på sånt man tycker är snyggt men egentligen inte behöver eller inte har nåt att matcha till. Har gjort så många såna misstag att jag nu tar det väldigt lugnt. Ska gå igenom ordentligt vad som behövs när vi kommer från Gotland.
    Du är så duktig på det! *Försöker bli mer som Jompa*
  • isold2003
    jompa skrev 2008-08-02 20:20:01 följande:
    Fast jag gör ju oxå mina misstag ibland, lite för ofta för att vara godkänt men man kan ju alltid bli bättre Längtar massor efter NS, behöver jeans till tjejen. Sen såg jag lite fina kläder från MAT på deras hemsidan. Gillar deras jackor skarpt. Kommer en anorak i mörkt lila, så fin men jag kan inte köpa en till då tjejen har den bruna redan.
    Ja det är ju flera butiker som fått hem M.A.Ts nyheter redan. Jag måste kolla om stora killen kan ha sin vårjacka som höstjacka också annars blir det nog en ny från M.A.T, superfina!
  • isold2003
    Lina med Liten skrev 2008-08-02 22:01:38 följande:
    Förlåt men jag måste ställa en OT fråga.... Ngn som haft mindre barn m helkörd mage?? Thea har haft diarré nu sen en vecka tillbaka. Jag får inte stopp på det. Hon får "snällis" kokt mat, majsvälling... Ngn som vet ngt som har en "stoppande" effekt som jag kan ge. Har pratat m sjukvården 2 gånger och de säger att jag ska vara lugn så länge hon inte är allmänpåverkad... Men alltså hon är inne på sin 8e dag nu!

Maken är på jobbet men något att tänka på är att undvika ALLA mjölkinnehållande produkter.

Jompa, hoppas att ni får en jättemysig semester!

Sitter och letar springskor till mig själv, ovant att leta efter något till mig och inte till pojkarna

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10