Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

isold2003 skrev 2008-06-23 22:36:18 följande:
    Stora tjejen! Vad kul för henne att åka med men jobbigt för dig!
    jupp! men hon fick välja själv om hon ville åka. Hon hade svårt att somna nu på kvällen så hon är nog lite nervös.

Förstår att du inte vill släppa iväg båda på båt. Svärisarna har också båt men den blir det inget åka av på utan nån av oss föräldrar med (men så har dom inte frågat heller).

Min minsta är så galen så henne kommer jag nog aldrig våga släppa, stortjejen är så förståndig hon.
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-06-23 22:43:46 följande:
    Jadu denna veckan är tuff för denna mamman.På onsdag åker Alicia och Nikita på kolla i några dagr. Första gången för Nikita.Om jag ska till Malmö på torsdag, får jag ju lämna Anjelin ifrån mej också.Och så åker Michaela på fredag....Tur jag har Emilio hos mej!Det som är skönt är att barnen inte är mammiga och ledsna utan de har bara jättekul.
    ja för vore dom ledsna så skulle dom ju inte åka, förstår att det är en tung vecka framför dig.
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-06-23 22:48:04 följande:
    www.microdemus.comDet funkar här.....
    nu funkar den
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-06-23 22:53:12 följande:
    ryyyys i vilket fall som helst! Jag klarar verkligen inte av wct! Även om jag tycker NS e skitsnygg!
    jag sitter med en wct jacka på mig i skrivan de stund, såååå fuuul fiiiiiin
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-06-23 23:06:55 följande:
    iiihhh skulle inte kunna ge dig en kram i den där.... usch tänker på naglar som fastnar i tyget... *gåshud*
    näääh inga naglar som fastar *provklöser lite*
  • gosmamman

Buu huu, nu har storasyster åkt så jag är lite sur på mannen (för det e ju hans fel att hon åkt) men då la han in ett litet fjäsk och frågade om jag ville ha ngt nytt plagg till dopet i helgen.

Jovisst sa jag men jag vill nog åka til västerås så det tar lite tid så jag slipper tänka på att hon åker bil i så många timmar Flört dessutom behöver tjejjerna en varsin ny klänning inför dopet .

Nu ska jag göra mig iordning så återkommer jag med rapport om det blev ngt fint. Kram

• gosmamman

Gokväll!

Hemma efter en heldag i v-ås. Jag köpte nån svart top på GinaT som sitter lite tajt över rumpan och sen är den ganska lös upptill. Hmmm, låter skummt men den är snygg iaf.

Idag köpte jag dessutom mina första villervalla plagg

Denna till storasyster
    http://www.villervalla.se/Produktsida/tabid/925/CategoryID/13/List/0/Level/a/ProductID/523/Default.aspx?SortField=ProductNumber%2cProductNumber

och denna till bebben
    http://www.villervalla.se/Produktsida/tabid/925/CategoryID/13/List/0/Level/a/ProductID/520/Default.aspx?SortField=ProductNumber%2cProductNumber

• gosmamman
    Buttelina skrev 2008-06-24 19:51:06 följande:
    fiiina inköp!
    ja jag är nöjd, skulle ta kort på bebben i sin men det var slut ¨på batteriet i både kameran och mobilen så det får bli imorrn när storasyster kan prova sin också.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10