• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-07-15 23:06:45 följande:
    Har nån sett om nån butik med STORA molostrl fått in paraplytröjan? Hippo har den ju inte...
    eleraff?
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-15 23:30:53 följande:
    Hrmm.. Funderar också på de randiga byxorna med lång mudd. Är det bara jag som vill ha en tajt tröja till dem? Tycker det ser så illa ut när både tröja och byxor är pösiga, helt oformligt.. SÅ jag skulle nog inte ha en Molo-tröja med knapp till dem..
    Jag testade med ett rött enfärgat linne till som satt tajt. Det blev riktigt fint. Men jag vill ha fler alternativ än linnet. Jag tror inte att knapptröjan blir snyggast till...
  • Preggi
    jojoa75 skrev 2008-07-16 09:54:21 följande:
    OK, nu såg jag Preggis stora tjej i de randiga brallorna med lång mudd. Tror nog att jag hoppar över dom, vet inte om modellen kommer att sitta bra på Emma.Tex molojeans i rätt strl är liksom lite stora i midjan o kasar ner (kan inte ställa in resåren). Får kolla in dom IRL o kolla mudden.Emma är ju rultig som sagt, o har litta mage. Men de kasar lite ändå tyvärr.
    Hej!

Hon har Matildas byxor på sig med kort mudd på bilden.. Idag har hon hennes med lång mudd.. Ska försöka få henne att ställa upp på bild nu.
    Jag älskar byxorna dom sitter såå himla bra på mina tjejer men tyvärr är dom lite svårmatchade tycker jag...

Bild kommer förhoppningsvis snart.

Godmorgon förresten!
  • Preggi
    jojoa75 skrev 2008-07-16 10:22:48 följande:
    fint dom satt på henne! Ska kolla in dom rosarandiga IRL...
    Ja, dom sitter helt perfekt på henne! Är lite sugen på dom rosa med... Men dom kan nog vara lite svårmatchade dom med...
    lillronya skrev 2008-07-16 10:29:37 följande:
    Preggi: Vilken storlek har hon i de randiga byxorna och hur lång är hon?
    Det är strl 98. Hon är ca 92 lång.
  • Preggi
    Angelinah skrev 2008-07-16 10:33:18 följande:
    Mårning Åååå vilka söööta Nostalgitrippade bebisar i tråden   Kul att ni hakade på!!Här är bara jag uppe än, alla barnen sover    sjusovarbarn!!
    Hur lyckas du få dina barn att sova så länge?
    Mina sov till 9 idag, det tycker vi är sovmorgon..
  • Preggi
    Angelinah skrev 2008-07-16 10:45:33 följande:
    Dom e uppe rätt sent   9 låter mer lagom tycker jag Ser ni pratar Molo bysser, tror nog det dyker upp nåt som matchar... Det verkar vara mycket lila även denna höst, så nån liten tröjstackare ska väl passa Tex Lindex lila velour jacka..   
    9 är rätt lagom tycker jag med. Även om det vore skönt med riktig sovmorgon ibland...
    Det kommer säkert nåt som du säger.. Jag är ju bara så ivrig och letar alltid anledningar att shoppa.. hehe
    Jag har inte sett den lila velourjackan el byxorna än. Kanske ska ta mig en tripp till Lindex idag?
  • Preggi
    Angelinah skrev 2008-07-16 11:02:45 följande:
    Pratade med Lindex häromdagen och hon sa att velour byxor/jackor kommer i grå, brun, orange, lila, cerise denna höst.. Hoppas man hinner få fatt i dem bara Om P.OP kommer med en lila baströja, kanske den kan funka åxå?  *älskar po.p:s baströjor*Men håller med dig.. dom bysserna e lite svårmatchade, men huj så fiiiiina
    Åh, det ska vi med köpa! Älskar velour!! Så fint och mysigt!!
    Vi har en lila po.p baströja från i höstas. Jag kollade nu och det är inte rätt nyans av lila men det funkar.
    Jag tyckte att rött passar bra till med.

Undrar om jag kan lura med mig familjen till Lindex... Glass brukar vara en bra muta..
  • Preggi

Hej!

Nu har jag varit iväg till Lindex och köpt lite velour. Tyvärr köpte jag fel strl stressad som man är så vi får se om det är några lila byxor kvar imorgon...

Loveliva, din Hilda är ju såå himla söt! Tur att hon har 2 äldre bröder som hålla extra koll på henne..

Joppis, vilken söt tjej i småfolk. GRattis på födelsedagen!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10