Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ellenagnes skrev 2008-06-19 17:27:54 följande:
    Visst är det någon i denna tråd som bor i hässleholm?
    mm Är det inte Tjollabolla som bor där?
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2008-06-19 17:50:06 följande:
    Kristianstad
    Nära nog
  • jojoa75
    lollypop skrev 2008-06-19 19:59:59 följande:
    Go kväll i tråden!!!lillronya:Ses vi klockan 9.00 på måndag!!??
    tror att vi kommer ses där alla tre

Som sagt, i rimliga mängder kan jag vara skickebud till Lilla.
  • jojoa75

Gomorron o glad midsommar!
    www.melike.se har 40 % rabatt på Hollys om man skriver midsommar som kommentar..

• jojoa75

Har läst tillbaka nu o sett att jag skulle ha sagt annorlunda..
    Så istället för glad midsommar.... Trevligt midsommarstånd på er
    Dax för sängen snart, ha en bra dag o hoppas att vädret blir bra!

• jojoa75

maugu
    åh så skönt att det gått bra, tänker så på er o hejar på här hemifrån. Så underbart att det lyckades, som det ju tyvärr inte gjorde för Vicky..
    Så skönt att bebisen mår bra, helt otroligt vad ni gått igenom på sistone! Skickar många kramar!

• jojoa75
    zukits1 skrev 2008-06-20 19:08:23 följande:
    jojoa75: Ursäkta om jag frågar en känslig fråga antagligen, men vem är Vicky?Vi var helt sega pga att Ella är sjuk, och när vi väl kom iväg för att handla (efter kl 18) var alla affärer stängda, så vi fick återvända tomhänta hem. Nu blir det spaghetti och köttfärssås. Inte direkt nån lyxmiddag, men billigare blir det!
    Min svägerska, 17 år, som dog förra sommaren, med en tumör (ofarlig sådan) som satt på samma ställe som maugus.
    Skillnaden var att hennes inte upptäcktes, hon hade "bara" huvudvärk i ett år.
    Så hon dog, hastigt o oväntat.
    Hela våran familj har hållit alla våra tummar o tår för maugu...
  • jojoa75
    zukits1 skrev 2008-06-20 19:56:15 följande:
    jojoa75: Vad sorgligt med din svägerska! Och så ung På min mamma upptäcktes det när hon svimmade en gång. Den tumören var också ofarlig, men det tar tid att återhämta sig efter en sådan operation!
    jo, man kommer nog aldrig riktigt över det känns det som..
    Är på jobb o har det lite lugnt just nu, hoppas ni andra har haft en bra midsommar o ett trevligt midsommarstånd
  • jojoa75

Gomorron!
    Nyss kommit hem från jobb.. o ska bara käka lite frukost framför datan o sen pipa i säng o sova sju kvart i timmen..

• jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-06-21 08:29:53 följande:
    Morrn morrn! Hur har natten på jobbet varit?
    10 timmar... men det har känts som två då det har varit småpyssel hela tiden, så tiden har gått fort iaf! Men det känns i ryggen o kroppen när man står o går i 10 tim.
    Men jag har jobbat med två av mina favorit-barnsköterskor, så vi har haft trevligt hela natten.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10