Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jättefina byxor tjolla *avis*.

Det syns i BT att angelinah "is back i buisness" Skrattande

• gosmamman

jen80- Vad söööt ava är och vad hon passade bra i dom färgerna hon har på suiten.

Terezita- vilken bra ide att sätta en tshirt över suit, det såg ju tufft ut.

• gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-06-24 20:56:03 följande:
    Godkväll girls.Nu är vi hemma igen, har gosat bebis för fullt Så liten och söt, o Katvig kläderna var uppskattade.Skrutt gick runt och pekade på lilla Moa och sa kisse hela tiden La in en bild i BT på sur puppan innan vi gick hemifrån, är super nöjd med hooden jag fyndade på Lindex igår.
    åååh vad det låter mysigt
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-06-24 20:57:46 följande:
    Fast han säger kisse till hunden också , och till kossor Mormor har kisse och han ääälskar den, får nog bli en kisse sen när vi inte har hund längre.
    Kisse och vovve går finfint tillsammans. Vi köpte en katt när vår hund var ca 2år och ibörjan var kattungen rädd men det stod inte förräns dom sov tillsammans och oj vad misse saknade vovve när han flygit till himmlen Gråter
  • gosmamman
    Tjejtriss skrev 2008-06-24 21:37:34 följande:
    Godkväll på er! Är knappt här nånting just nu, vår laptop är utlånad och den stationära är oftast upptagen.. Inte för att det gör nåt egentligen, jag behöver sova på dagarna för att orka med livet just nu..
    är det körigt??? hoppas det blir bättre snart *kram*
  • gosmamman

Hej hej i tråden, kikar in en snabbis innan jag ska dammsuga.

Preggi vad fina dina töservar i småfolk grodor och hundar, precis dom plaggen är jag sugen på till liten och stor.
    Var rädd att dom skulle se för pojkiga ut (sambons nojja) men dom var ju så flickiga och fina ändå.

Ängeln- Har du provat katvig legginsen?? Jag tänkte beställa 92 till bebben förut men jag tyckte dom såg så långa ut???

• gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-06-25 12:10:40 följande:
    Tillbaka igen.Fick åka till mamma och pappa för att skriva ut bilden på tatueringen, skrivarn strular ju som vanligt här.O unge till att stöka ner, vi var väl där i 20 min, kattens mat låg över hela köket, grejer i skåp var utdragna, lillebrors rum helt upp o ner vänt...O nu tycker jag minsann att postis kan komma, men det lär väl dröja 1 timma till
    Kul med tatueringen :o)

Visst är det jobbigt att åka hem till nån som inte har småbarn ibland. Det blir iofs stökigt härhemma också men det finns bara saker som är ok att stöka med.

Vi var hemma hos min mamma i förrgår och då pillade bebben bort en wallie från tapeten, bankade hårt på vitrinskåpet (men det klarade sig) dock blev det väääldigt kladdigt.

Jag öppnade dörren till balkongen så hon kunde gå ut, där hittade hon en fimpburk (min mamma röker inte så därför tänkte jag inte på att leta efter nån sån). När jag såg inifrån att hon tog fimpburken så skulle jag rusa ut och då slog jag tån i trösken så jag svor så det ekade.
    Helskotta vad ont det gjorde, jag haltade hela dagen i v-ås igår och idag är det världens blånagel. Snacka om rackarungar, hur ska det bli när dom börjar dejta
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-06-25 12:41:12 följande:
    Hej hejNoop, modellen somnade precis innan postis kom.Dom är ju ganska långa, men jag vill ha dom lite mer baggy istället för tajta leggings.
    Jag tycker också det är ok om dom är lite baggy men trampar dom inte på dom?? Tycker inte det blir nå fint baggy på leggins om man viker upp dom.
    Sitter dom åt tillräckligt nere i kantbandet? eller kan man trä i en liten resår kanske?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10