LA Woman skrev 2008-06-12 09:10:40 följande:
Gomorgon alla shoppingglada mammor Har inte varit inne på ett tag. Har lyckats hålla mig ifrån barnklädesshopping några veckor förutom ett par bandtröjor på Sweden Rock den gångna helgen. (Judas Priest till Matilda och Stones till Felicia blev det i år). Lite trött har man varit efter en helg på festival också Barnen fick följa med in på sin första konsert också, de såg Whitesnake, bilder finns i min blogg om någon vill se: www.lawomanhemma.blogspot.comIdag kunde jag inte motstå rean på matador dock Det blev en suit med ekorrar från IdaT, en suit med duvor från Småfolk, Brun/vitrandiga strumpor från Katvig och brun cirkusklänning från Plastisock Hoppas allt är bra med alla här, ni har väl skrivit ett par hundra sidor sen jag var inne sist så jag orkar inte läsa tillbaka
God morgon! Kul med festival! Har inte varit på någon på flera år. kanske är dags snart
Tjollabolla skrev 2008-06-12 09:20:50 följande:
Godmorgon! Milo sov till halv nio idag fast det var ju välbehövligt när han var vaken 2 timmar inatt. Bara han inte ska börja strula nu igen... Idag har jag anställningsintervju nr 3. Sen är det 3 stycken imorgon och 1 på måndag. PHU vad det ska bli skönt när det är över!! Riktigt drygt är det och det tar på krafterna, jag är helt slut på kvällarna. Och dessutom får jag pussla som en galning för att få ihop det med barnpassning av Milo. Idag hoppas jag oxå på paket från Linas fönster! Och kanske kommer det knickers från vouffen oxå Jag är sååå shoppingsugen, men vet inte på vad. Tyckte inte matador hade mer rea nu än innan eller jag har missat ngt?
Skönt med sovmorgon. Här blir det tidigare och tidigare.

Ja, att gå på intrevjuer är verkligen utmattande. Man bygger ju upp lite nervositet och vill ju verkligen visa sig från sin bästa sida.
Tyckte inte heller att det var ngt nytt på Matadors rea. Trist!
jojoa75 skrev 2008-06-12 09:21:41 följande:
Ja, måste va nån sorts affär... Har ju alltid ute en massa småfolk ju.. Gomorron förresten!Har jobbat inatt, ska städa o fixa o dona, ska ha träff här hemma ikväll. Skriva ut papper mm, sen sova i tillräckligt många timmar för att bli pigg, ha träff o vara social o trevlig en timme efter jag vaknat o sen åka iväg o jobba natt igen... Bra planerat, eller hur? Hade ändrat schemat, men inte uppdaterat googlekalendern, så jag mailade inbjudningar i tron att jag var ledig.. Jaja, man lär så länge man lever...
Ja, det måste ju vara en affär och ändå bara stort. Synd! LÅter som en fullspäckad dag. Puh!
jojoa75 skrev 2008-06-12 09:22:25 följande:
Började oxå fundera på matador-rea? Vadå för rea?*rusar dit*
Det står i mailet att de har rea i butiken men lite på nätet. Men den på nätet är ju gammal...