Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej! Kom inte in på FL igår kväll så det blev TV kväll med maken istället. Inte så dumt det heller Ska jobba inatt så pojkarna är på dagis. Har rensat ur deras garderober nu, tagit bort allt som inte används och som är urvuxet (ok, det som är på gränsen att snart bli urvuxet ) Tyvärr är ändå den bistra sanningen att de knappt behöver något nytt. Kanske lillkillen behöver lite fler byxor längre fram och en fleecetröja men det är nog det enda jag kan komma på

Loveliva, fina inköp. Gillar den nya brunrandiga katvigen!

Incommunicando, fina killen i Katvig och Molo!

Lina, mina pojkar älskar också sina Molostövlar även när det är tokvarmt

Belladonna, härlig regnplaskbild på Tara!

SmillaMilla, så fint det var med klänningen till meandis tights!

Preggi, kaninerna är underbara!

• isold2003
    ängeln83 skrev 2008-08-04 13:38:54 följande:
    Hallå igen.Nu är middagen avklarad, sambon åkte precis till jobbet, Liam sover och jag sitter här Borde egentligen gå igenom mina garderoben men det kan vänta lite till
    loveliva skrev 2008-08-04 13:43:17 följande:
    Jag ska också rensa garderoben, men hamna här istället Verka vara många som har rensaplaner idag i detta väder
    Riktig rensdag Nu kan jag iaf stänga lådorna i stora killens byrå, det gick knappt imorse  Jag ska åka med en del till klädinsamlingen, orkar bara inte lägga ut allt på T.
  • isold2003
    ängeln83 skrev 2008-08-04 13:46:02 följande:
    Jag hann öppna garderobs dörrarna, sen hamna jag också här Perfekt rensa/städa dag, inget ute väder direkt.
    Vi har lite omväxlande väder idag. Just nu sol men ingen värme direkt. Sitter och segar i väntan på att börja jobba, är inte alls sugen En timme och 12 min kvar..
  • isold2003
    Buttelina skrev 2008-08-04 22:51:14 följande:
    tack jag gillade inte alls det printet från början men nu när jag tokkär! ska du beställa från den sidan? där var ju mycket fint!
    De har dyr frakt tyvärr men hittar jag inte linnet någon annanstans så får det bli därifrån iaf. det linnet måste jag ha till lillkillen. Det är makens favorit av alla Moloplagg också, deras linnen. Deras tröjor är lite för vida i modellen för att passa våra pojkar.
  • isold2003
    alex 07 skrev 2008-08-04 22:52:10 följande:
    Guuuud vad snyggt!!! Skall du beställa därifrån
    Är vi fler blir ju frakten mindre förstås
  • isold2003

Hm, åter till jobbet. Shoppa väl, ses imorgon!

• isold2003

Hallå i tråden! Nu har jag vaknat till ordentligt och varit ute och ridit en sväng. Ska hämta pojkarna alldeles strax. Efter att jag hittade det där Mololinnet igår har jag inte kunnat sluta tänka på det. Jag har ju faktiskt inte köpt något annat höstplagg ännu, kanske måste slå till. Men om jag väntar lite kanske det kommer till Sverige. Suck, när blev jag så förståndig och återhållsam? Känns konstigt

• isold2003
    Buttelina skrev 2008-08-05 14:23:25 följande:
    maila till rumba, sweetfunky, krumelur och batinki och hör om dom kommer få in det, och titta sen i dina lokala butiker. har ingen fått in det så beställ från dk
    Åh, bra idé! Så ska jag göra såklart.
  • isold2003
    Tjejtriss skrev 2008-08-05 14:31:11 följande:
    spojl också
    Japp, mailade dem också
    Preggi skrev 2008-08-05 14:28:29 följande:
    God eftermiddag!Nu har jag varit ute och skickat iväg mitt första paket.. *duktig* 600kr rikare.. Ska snart iväg och hämta P. Vad har hänt här idag? Några nyheter? Hallå!Jag är riktigt impad! Tycker nog att du kan unna dig linnet från dk..
    Tack! Visst är jag värd det Oskyldig Ska vänta på svar bara från shopparna jag mailade. Imorgon öppnar Slitage efter sin semesterstängning och de har fått in Louie&Louis nu så jag ska ner och klämma på dem imorgon
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10