Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-06-06 20:49:40 följande:
    God kväll på er!Åh, min kära sambo är på svensexa och jag sitter här alldeles ensam. Usch, jag bara oroar mig när sambon är ute och festar. Händer så sällan nu för tiden, så jag är inte riktigt van . Ringde honom förrut, men hans telefon var avstängd, så då blir jag ännu mer orolig . Fjantiga jag . Vet inte hur han ska komma hem/OM han ska komma hem eller nånting. Kommer ju inte kunna sova om han inte ringer sen... Jaja, vi får väl se. Tur han inte är ute så ofta ...Så vad har ni för er? Shoppat nåt? Jag har precis betalat för en tradera-auktion jag vann i förrgår (Småfolk blommig body) . Tack för hjälpen, Mortillsju !!
    Jag brukar också bli lite nojjig, innan vi fick barnen och båda var ute titt som tätt så oroade jag mig aldrig men som du sa så är man inte van längre. Jag har iaf lärt mig att sova ändå då sambon ofta jobbar natt så jag är van att det är tomt i sängen.
  • gosmamman
    Mosen08 skrev 2008-06-06 21:19:42 följande:
    40% rabatt på allt på freshmilk =) rabattkod är SYSTERYSTER (ej nova star eller skip*hop)
    OJ då måste jag kika om jag kan hitta ngt annat än katvigsuiten som kan passa i 1års present till kusinen.
  • gosmamman
    Jen80 skrev 2008-06-06 21:26:20 följande:
    Hehe, ja, det är väl ungefär som min sambo. Men det har inte han alltid fattat, utan tror att han kan dricka som när han var ute varje helg... Så det slutar inte alltid så bra .Hur menar du att du ska ha byxorna till suiten?? Sommarsuiten då eller?Nu vaknar en liten tjej här bredvid !
    Haha, samma som min gubbe. Han undrar ofta hur 17 han kunde bli så himmla full. Han kommer aldrig att fatta att man inte kan hinka som på "gamla party tiden".
  • gosmamman

Godmorgon alla pölsekärringar, underbar morgon! Jag är såååå glad att jag har datorn i behåll just nu. Vaknade av jordens åskknall rakt ovanför huset men somsagt så klarade den sig.

Bra morgon också för jag vann auktionen till lillkusins ettårspresent, tyvärr blev den inge billigare.

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=65982678

Lillronya- Vad trist med din beställning Ledsen, hoppas du får bra kompensation.
    Har du sett dom fina småfolkfiltarna som kommit till .................ajabaja tror jag det var.

• gosmamman
    jompa skrev 2008-06-07 08:07:51 följande:
    De filtarna är så fina men 400 är lite mycket för en filt.
    Ja, det har du rätt i.

Det är mer en filt man köper om man råkar ha lite förmycket pengar eller om det är en väldigt speciell gåva (typ snuttefilt till dop eller födelse) och man vet att personen i fråga uppskattar den.
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-06-07 08:06:10 följande:
    Vilken fin present!!Kollar genast ajabaja!Jag hoppas på fetekompensation.
    Hehe! ja vad bra, då har du ju råd att lägga lite extra på filten.

Jag skulle sååå gärna vilja ha en småfolksfilt till bebben men hon vill ju bara ha sin brunis som vi köpte på lindex när hon låg i magen.

Får vi ett till barn så ska jag nog kosta på mig en sån (jag har ju bestämmt att jag ska hitta ett bra jobb innan vi får fler barn så då har jag ju lite bättre pengar att rör mig medFlört)
  • gosmamman

Nä nu ska vi ta o börja göra oss iordning, idag är det Elvisdagen här i byn så massa olika band ska spela och så är det raggar crousing.

Jag är inget elvis fan men kolla på raggar bilar är kul och man får passa på när ngt händer här o gå ut o "titta på folk".

• gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-06-07 08:46:01 följande:
    Jag har bestämt för mig att Poppilopp tar någon hundralapp mindre för sina Småfolksfiltar.Men Smallkids kan väl skicka med en fin Småfolksfilt.
    vilken bra idé, iaf om Lillronya villSkrattande
  • gosmamman
    Jen80 skrev 2008-06-07 12:01:35 följande:
    Goddag på er!Har precis shoppat en rosa/vit Katvig sommarsuit till min lilla tjej. Blev bara 111 kr på Freshmilk . Måste ju vara tillåtet då sambon var på svensexa igår och kom inte hem förrän i morse, bakis och trött... Just nu ligger han och sover i källaren .Har även tre förkylda barn som just nu ligger och sover. Ava har legat på mig hela natten för att inte näsan skulle täppas igen totalt. Idag blir det 3-årskalas för Liam som fyller på torsdag. Har gjort en jordgubbstårta som jag är grymt sugen på ... Får väl vänta tills gästerna kommer hehe...
    Hoppas kalaset för liam blir bra, gott med tårta.

Jobbigt att alla e sjuka, men självklart är väl 111 kr godkännt om han var på krogen. Den kvällen blev knappast så billig Flört
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10