Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-13 20:05:00 följande:
    ja, det är bara du, din smak suger
    Generad jag köper bara fuuuula, riktigt fula kläder till mitt stackars barn *snyft* Generad

• Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-06-13 20:10:37 följande:
    Men så är ju du lite konstig oxå

Tofflan --- ja vi brukar väl ha lika smak..... så du köper nog oxå bara fuuula kläder
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-06-13 20:14:39 följande:
    Ja så är det, bara så att vi inte velat säga nåt innan
    Duntoffla skrev 2008-06-13 20:14:55 följande:
    Bra. Kollade på en dansk sida om jackan och där står det storlekar som ex 62, 74 och att man ska välja den storlek som barnet är. Dvs 74 i vårt fall. Läste sen på Luckylittleme´s hemsida där det stor att den är stor i storlek. En del danska butiker verkar börja sin rea på söndag. Går igenom alla nu och ser vilka som har och inte.  (innan vi har bestämt oss är väl allt slut )
    Duntoffla skrev 2008-06-13 20:16:05 följande:
    Näääää! Det är snarare så att de få fina kläder Skatten har är sånt som du köpt sen du sett N i BT
    Buttelina skrev 2008-06-13 20:16:11 följande:
    lite fel minns du
    *tar mitt brustna hjärta och går och rensar lite i garderoben tror jag*

Kyss 
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2008-06-13 20:20:09 följande:
         Kärlek börjar alltid med bråk

Hörru' *blir seriös en stund* Är det ff MATjackan du pratar om och velar i stl? jompa har ju en t sin tös, hon vet nog hur de är i stl
  • Fantastiska Skatt

Försvinner en stund, här är sonen fortfarande uppe Fundersam

• Fantastiska Skatt

Snälla snälla snälla vill ngn försöka lägga en Skatt? Skickar honom med express gods Mitt hôvve e helt överkokt nu .... hela veckan har varit helt kaos Hans temperament höll på och ge stackars grannen hjärtattack nyss när äpplena va slut och nu är han vansinnig för att han inte får på sig gummistövlarna och kan gå ut!! Fundersam

• Fantastiska Skatt
    isold2003 skrev 2008-06-13 22:04:08 följande:
    Oj oj, lilla snälla skatten, sovdags!! Bums i säng! Tror du det hjälpte? Hoppas att han lugnar sig och somnar snart.
    Han står i sängen och säger att han inte alls vill lyssna på det örat *pust*
    Tur att vi båda två e hemma och kan varva iaf för jag är nog inte helt vid medvetande nu tror jag... *lång jobbig vecka*

Lina --- vi har både vindruvor och banan som annars är stor favoriten men just ikväll skulle det vara äpple, äpple, äpple  <---- kopia av hur skatt såg ut då faktisgt

Ärsch Haga - Vallgatan tar ju inte så lång tid att gå! Om man bara har barn som vill sitta i vagnen vill säga....

Vet du ngt om det här barnens lekhus eller vad det nu är på Hisingen?? (appropå göra m kidsen i Götet)
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-13 22:20:31 följande:
    Skatten: har en kompis som varit där m sina barn. Kaos säger föräldrarna o urkul säger barnen... Så jag vet faktiskt inte. Men det ser skojigt ut på bilder som jag sett
    Ha ha ha som det brukar vara då Svettiga nervösa föräldrar och överlyckliga barn!
    Hmm vet du vad det heter egentligen?
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-13 22:21:11 följande:
    Skatten: Lek & Buslandet är det du menar va?? Vid backaplan...
    Tack
  • Fantastiska Skatt
    gosmamman skrev 2008-06-13 22:23:15 följande:
    det finns ju ett sånt i v-ås vi brukar åka till och om man är där på tider som lovdagar eller lörd så är det kaos och fruktansvärt. Kommer man en arbetsvecka en tis så är det sååå mysigt.
    Sen om du bara ville göra något mysigt m familjen utan att bli fattig så har du ju Slottskogen - alltid uppskattat!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10