Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Kolla inlägg nr 46!!!!!!!!

Jag blev alldeles till mig i bralla här hemma!!!!!! Ser dom inte stora ut??? Nån som sett dessa??? var var var!!!! vilken strl!!!!!!!

Jösses, jag måste nug gå o ta en kalldusch
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-06-25 12:53:08 följande:
    hehe, ta 3 betala för 2 99kr/st strl 62-122
    Hooohhh, jag blir alldeles prillig. Ringde nyss mitt lindex och dom hade inte fått in några. Snacka om besviken, jag var beredd att kasta mig in i bilen direkt bebben vaknar.

Fan att jag inte kollade igår när jag var i västerås.
  • gosmamman
    belladona skrev 2008-06-25 12:57:01 följande:
    har sett de på mitt lindex och önskat att de var rosa
    Bebben behöver nya i typ alla färger för hennes i 80 börjar bli små. Orange blir det till båda barnen, brun till bebben (storasyste kan ff ha sina bruna) men grått vet jag inte om jag vill ha faktiskt. Jag vill också ha rosa, lila, svart och kanske grön.
  • gosmamman
    belladona skrev 2008-06-25 12:58:45 följande:
    aj då tittade på fel inlägg trodde det var de fina morgonrockarna
    hehe, neeej. velourisarna. När dom fanns förra året så fick jag bara tag på 1 endast par till min stortjej fast jag sökte som en galning så nu ska jag minnsa knipa åt mig minst 2 par åt vardera unge.
    Bättre dagis/vardags plagg än så finns inte.
  • gosmamman
    jompa skrev 2008-06-25 13:01:20 följande:
    Ja alla andra pyjamaser får jag nästan rysningar av, massa mönster av nalle puh eller nåt sånt. Gillar inte.Sonen sover i linnen från Molo, Hollys bla och sen vanliga enkla boxerkallingar.
    Ojdå, vad lyxigt. Mina barn sover i billigaste pyamasarna man kan hitta, bebben sover i urtvättatde gamla ärvda från storasyster. Dom har typ 2 fina pyamasar var som vi brukar ha om vi ska sova borta.
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-06-25 13:02:11 följande:
    åhh jag skulle vilja ha, gröna, limegröna turkosa mm mm
    Ja får man fantisera fritt så kan det bli måååånga färger.
  • gosmamman

Nä, en kortis var det. jag skulle ju dammsuga så det är bäst jag tar det när jag ändå är hög av velour informationen

C U later

• gosmamman

Gokväll,. oj vad jag missa många sidor BT, har inte varit så aktiv i några dagar nu.

Ängeln- 92 på katvig legginsen såg ju ut att bli jätte bra, satt dom uppe efter en längre stunds anv eller började han kliva på dem när han lekt ett tag??

Vi har haft en heldag i uppsala och gjort stan, domkyrkan, upplandsmuseet, pellesvanslös hus och slottet. Nu är jag riktigt mosig.

Hittade iaf några velourisar på deras lindex. 1par bruna till bebben i str 92 och 2 par till storasyster. orange i 110 och brun i 116.
    Eg ville jag ha 116 i båda men det fanns inte så det fick bli såhär, bättre än inget. Hoppas på fler färger nu.

• gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-06-26 21:43:35 följande:
    Liten på landet är en av mina favvo shopar på nätet, jätte bra service och alltid snabba leveranser.
    samma här, tyvärr har hon inte så jätte mycket av det jag gillar.
  • gosmamman
    Plummy skrev 2008-06-26 21:44:28 följande:
    www.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx?id=1062www.luckylittleme.se/product.aspågon som har någon av dessa och vet ifall de matchar till Lindex velour (baby) (ta 3 bet för 2) ?? Har liksom inget att matcha de byxorna med.. :)
    vilken färg har du på dina velourisar?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10