Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-15 09:36:57 följande:
    Oh ja då runt 12 tiden får jag alltid lite "postis abstinens"
    Ha ha
    Jag sitter alltid hela söndagen och längtar efter måndagen, just för det är postis dags igen
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Här var det lugnt.
    Jag syr för fullt här hemma, men nu lär väl skrutt snart somna så det får bli lite data tid för mams

• ängeln83
    CamillaJ skrev 2008-06-15 11:56:36 följande:
    God dagens... barnen sover och jag ta det lite lungt Eller nu iaf har en tvätt i ..städar lite ..tvättar osv vet inte känner inte så mycket för imorgon haha just nu är det bara läskigt och stressigt fast endån inte..de är mycket att tänka på hehe.Ängel 83 - Så fin vagnen är! Gillar den starkt.
    Goddag

Är det imorgon ni åker?

Tack så mycket Börjar bli en färgstark vagn nu.
  • ängeln83

Var inne på nån sida för några dagar sen som hade typ 30% rabatt på alla jackor från MAT, har givetvis glömt bort vilken sida det var, någon som vet vilken sida det är?

• ängeln83
    J essica skrev 2008-06-15 13:31:10 följande:
    Är du oxå sugen på en matjacka?
    Jopp
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-15 13:35:10 följande:
    Svensk? lillaw?
    Ah, Lillaw var det , hittade precis, fast det var ju ingen rolig färg.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-15 13:37:37 följande:
    Jag vill hellre ha en annan färg till N.
    Jag med, alldeles för blek färg för skrutt.
  • ängeln83
    J essica skrev 2008-06-15 13:41:03 följande:
    Din skrutt skulle ju passa sååå bra i den gröna! Det är verkligen hans färg. Vilken storlek skulle du valt till han?
    Den gröna är jag nog mest sugen på.
    Uuh, ingen aning, har ingen koll på dom storlekarna.

Fast jag tycker jackan är lite i dyraste laget, speciellt om den ska användas till hösten när han blivit ännu äldre, det är ju ingen dagis jacka direkt.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-15 15:02:04 följande:
    Ängeln- söt skrutt i BT! Jisses vad du syr nu!Jen- Vad fin Ava blev i Kik kid-klänningen! Den är så fin!Lillronya- vilka sötnosar i IdaT!J essica- Nu har jag bestämt mig för att vänta till kvällen. Finns det i Västerås i vettig storlek så köper jag där. Annars finns det flera bruna (som vi vill ha) i mindre storlek på flera av de danska sidorna. Jag lär väl överleva annars. Har ju alltid Nanouken
    He he, vet inte hur många gånger han klättrat upp och satt sej i buggan idag
    Jopp, här syr vi för fullt, har varit o letat upp lite fler tyger så jag kan sy fler skydd till bågen, det var ju smidigt och lätt
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-15 15:26:15 följande:
    Ja, ett sånt gjorde jag med men mitt blev inte så snyggt.Nu kommer en OT-bild här men jag kan inte låta bli. Denna lilla krabat ligger just nu på vår tomt
    Men det var ju lätt ju
    Är fortfarande impad på dej som kan sy en suflett.

Men naaaaaaaaa va söt.
    Vi hade 3 sånna här förra sommaren, dom låg i skogen utanför vår tomt varje morgon hela sommaren.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10