• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tillbaka från läkare, shopping och dagishämtning. Hårt liv man har som mammaledig
    Var inne på Pops rea, en del är verkligen hysteriska. Jag köpte lite strumps och nån tröja. Kanske åker dit ikväll utan barn, lättare så.

Idag vill jag ha paket från Lina.

Butte: Står på dig när det gäller Matador, de ska inte få komma undan.

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-12 11:46:30 följande:
    2 paket idag
    Bild
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 12:15:57 följande:
    Vad fick du? Min postis har inte kommit än Hoppas på Linas Fönster! Milo sover och jag är färdig att åka till intervjun när Mamma kommer vid 13 för att vara barnvakt.Har ju äntligen kommit på vad som saknas i Milos byrå. Hummel t-shirten såklart TJOHO! Hopping tajm
    Jag fick mitt grån Lina Fönster idag så då kommer nog ditt oxå. Fint inslaget var det. Kommer bild sen men sonen tittar på Tom och Jerry på andra datorn.

Hoppas intevjuen går bra nu. Och självklart ska Milo ha en Hummel t-shirt
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 12:44:28 följande:
    Åh det kan jag tänka mig att det är fint ihop. Nu har jag beställt hummel t-shirt. Äntligen! Den har jag ju tänkt köpa sen jag köpte wct setet. Har glömt bort den helt.
    Men shit så rolig Milo är. Han ser så skön ut
    Superfin tröja oxå, den behöver du ju inte gömma för mannen.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-12 12:47:31 följande:
    Ååå, nu är mitt dröm hus till salu, tror ni sambon går med på att sälja vårt och köpa detta?
    Länka kanske
    Lina med Liten skrev 2008-06-12 12:45:17 följande:
    Hej!Vad fin post ni fått! Min brevlåda gapar tom Var är mina småfolk???Tröstshoppat på pop´s rea ist...
    Hittade du mycket? Jag köpte lite men fundera p åatt åka tillbaka utan barn och se om de har mer strumpor och lite lånkisar till vintern.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 12:50:08 följande:
    Ja dom är riktigt söta , jag kom knappt ihåg hur dom såg ut, fick så brått när jag beställde Man blir glad av dom!Lina: vad väntar du på?Idag har Milo hjälpt mig att plantera. Jag kan ju säga att hans kik kid dress och katvig velourjacka åkte av innan vi kom innanför dörren Totalt svart av jord ÅÅ Jompa jag är så avis på dig som har alla intervjuer överstökade och har fått ett jobb du vill ha. Detta är så drygt! Imorgon ska jag på 3 intervjuer. Åh vad skönt det ska bli när allt är över. OM man nu ens får ett jobb, dom har väl en 5-6 stycken där på varje jobb och intervjuar, det känns ju ganska omöjligt att dom skulle välja MIG liksom... *suck*
    Tjolla nu tänker vi positivt, jag trodde inte heller jag skulle få jobb men det fick jag. Och ja det är skönt att det är över för som du sa tidigare det tar på krafterna att gå på intevjuer, man måste ju visa sig från sin bästa sida och till och med vara trevlig
  • jompa
    jompa skrev 2008-06-12 12:56:10 följande:
    Men shit vad fint, helt i mon smak. Det kan väl gubben inte säga nej till, helt underbart.
    Mon= min
    Lina med Liten skrev 2008-06-12 12:54:44 följande:
    Jompa: T-shirt & sommarsuit...
    Hmmm ????
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 12:55:08 följande:
    Haha, ja han är verkligen en skön, påhittig typ Hade arbetsgivarna hört mig när jag fick ett utbrott på honom innan hade jag absolut INTE fått några jobb . Han hittar på ALLT skit man kan tänka sig, stoppar allt i munnen, sen springer han iväg och asgarvar för då vet han att mamma kommer efter. Springer rakt ut på vägen när jag kallar, och skrattar givetvis, för han vet att jag kommer springandes. *phu* Liiite skönt ska dte bli att börja jobba ändå Näe den tröjan behövs inte gömmas, den är poppis!
    Han verkar helskön, men förstår dig om det är jobbigt med en sån buse. Det är alltid gulligt när man tittar på men att vara den som ska ta hand om det är värre, utmattande.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10