Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-10 14:21:11 följande:
    Butte: Var har du hittat den fina Småfolks klänningen som är orange/rosa?
    den med katter? den fixade j essica till mig
    NovJenny skrev 2008-06-10 14:30:53 följande:
    Behöver lite smakråd.. Har en reklamation från poppilopp som jag måste välja en ny sak att få hem. Ska vara till Noah strl 92-98 typ.Vad hade ni tagit? Hittar liksom inget speciellt som känns JA. Han behöver shorts men de hade ju knappt några...
    småfolk t-shirt
  • Buttelina
    Nika skrev 2008-06-10 14:53:06 följande:
    ha, ha...detta börjar urarta till en "småfolks tråd"
    haha, eller hur
    inte mig emot
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-10 14:56:05 följande:
    hittade den på Eleraff, vet bara inte om M kommer kunna ha 74/80 i höst, vad tror du?
    hmm, det tror jag nog att hon kan... ida hade den kortärmade i strl 74/80 väl nu..? hur mycket skijer det i längd och ålder på dom ?
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-10 14:56:05 följande:
    hittade den på Eleraff, vet bara inte om M kommer kunna ha 74/80 i höst, vad tror du?
    den är såååå fin irl den klänningen
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-10 14:59:35 följande:
    oj det skiljer ett halvår och ida är nog en del cm längre.
    mm, men den vara nog inte så länge på ida... tror nog att du kan ha 74/80 till hösten..
  • Buttelina
    hon har bilder i sitt galleri. den är inte så himla lång på henne..
  • Buttelina
    om den inte skulle passa nu i typ sep-oktober så kanske den passar i jan och då använder du den då och framåt... spelar eg ingen roll om den passar under sommaren sen också för den används säkert då också
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-10 15:04:58 följande:
    Gud så fin din dotter kommer vara. Ska hon gå på dagis i höst? Kommer hon ha dessa kläder där då?Jag tror att jag kanske måste slå till på den där klänningen, gillade verkligen den, såg så fin ut på Isabell. Alltså den med katterna
    ja, slå till, den är helt underbar

nä, isabel kommer ha sk "dagiskläder" kommer väl säkert inte bli lika mycket danskt då.. mina små ska inte börja på dagis förrän i jan tidigast
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-10 15:12:16 följande:
    Så länge alla kan vara hemma med sina små. Här kan jag inte det då får vi flytta Men det kanske skulle vara värt det.
    vissa är beroende av två inkomster... vi är inte det.. vi har valt att bo i lgh och ha stuga och sen har vi bara en bil osv.. lillebror kommer vara nästan 2 och isabel 3 1/2 när de börjar på dagis
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10