• jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-12 13:20:53 följande:
    Tjurig skrutt vaknade, vill du låna?
    Nä har nog med mina egna. En totalt trotsig snart treåring och en gnällig 1åring, du kanske vill ha fler barn
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-12 13:52:49 följande:
    Ha ha, det räcker med 1 barn, har svårt att fatta hur jag skulle hinna med ett till just nu
    Hur gammal är skrutt nu? Jag har ju 20 mån mellan mina och man hinner mer än man tror
  • jompa

Måste bara berätta när jag var hos läkaren så hade jag M med mig och hon hade på sig ett par rosa Me& I byxor och en randig Molo tröja i vitt och grönt med rosa kantband och sen en jeanshatt. Och läkaren säger, vilken snäll och lugn liten kille
    Jo visst kan killar ha rosa men kanske inte så mycket.

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-12 14:07:04 följande:
    He he, coolt när det är på det hållet Samma sak hände oss i lördags, skrutt hade på sej baggy knickers, grön/gul randig VV t-shirt och turkos solhatt, en gubbe kom fram och utbrast, "GUD vilken söt liten flicka, vad heter hon?!" O han var ju inte ens klädd i "flick" färger, kanske var lockarna som förvillade
  • jompa

Jaha belv man själv här igen då, går väl och ser om det finns nån tvätt att tvätta

Shoppingsugen till tusen.

• jompa
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 15:04:50 följande:
    www.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx?id=1378www.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx ni detta matchar??
    Kan funka

La in bild på nya tröja från Linas fönster, så fin den är, men nu vill jag har den turkosa.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 15:09:21 följande:
    Ja dte tror jag nog... Har iofs inte sett shortsen irl, men det ser ju ut som det. *tjolla is back*
    Hej igen

Hur gick det? Kändes detta oxå bra?
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 15:11:53 följande:
    Ahh vad fin den var! Å fina M med, fin kombo.
    Ja det är fint, kan undra hur läkaren kunde ta henne som kille i dom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10