• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Emmsan skrev 2008-06-12 15:12:25 följande:
    hmm vad är det här linas fönster alla pladrrar om ??
    De hade 50% på valfri vara en dag förra veckan då slog vi till på Småfolk så klart
  • jompa

M sover bara en och en halv timme på dan, jag väcker henne sen för annars får jag aldrig henne i säng på kvällen och då får man ingen egentid alls.

• jompa

Snart ska mamman få lite egen lyx, ska klippa mig och bli vacker Eller ja man kan ju hoppas i alla fall 
    Sen blir det Mc Donken till middag, mums mums

• jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 16:12:30 följande:
    Jompa ditt lilla  Milo sover bara en gång i vanliga fall, men jag hade inte orkat lyssna på hans gnäll till 7-8 ikväll Hellre pigg o glad o uppe nån timme till än gnäll en hel eftermiddag...
    Ja man har hängt här för länge kanske
  • jompa

Fasiken vad jag är sugen på att shoppa lite lakan, men hua vad de ska vara dyra. Vill ha Roomate, Polkadot. Småfolk och Mikis nya.

• jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 16:22:23 följande:
    Men du skulle ju fira ditt nya jobb. KÖÖÖÖP!!!!När börjar du förresten?
    Jag fick välja helt själv när jag ville börja så den 25:e augusti är det dags.

Jo men skulle jag köpa allt skulle jag få lägga ut närmare 2500kr för lakan liksomGenerad
  • jompa
    Tjejtriss skrev 2008-06-12 16:48:59 följande:
    Japp, är riktigt nöjd! Men jag fick panik därinne, sååååå många barnvagnar..
    Samma där jag var och då var det övervägande dubblevagnar.
  • jompa

Hej tjejer

Nåt jag missat? Sitter nyfrissad i soffan efter en timmes läggning av M.

Tofflan: Du som träffat mig, just nu är jag rakhårig, stor skillnad mot krullet man brukar ha

• jompa

Tofflan: Har du bestämt dig ännu ang MAT jackan, blir det nån sån?

• jompa
    gosmamman skrev 2008-06-12 21:19:33 följande:
    ok du har övertalat mig
    Jag vill oxå hitta nån fin långärmad till M men då vill jag ha bra pris och EST hade ingen jag föll för.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10