Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 11:20:23 följande:
    Blåa elefanter och shorts. Är det fr LPL du väntar oxå? Fick mail nu att hon skickade redan i fredags .... Men fick ju ett i måndags som tog EN VECKA att komma fram *arg på posten*
    nä, jag väntar från matador..

trist att posten är så seeeeeg! Men det är liksom 3(!!!) veckor sen jag baställde mina tröjor, den ena var dessutom en present så den fick jag köpa på ajabaja för kalaset var i lördags...
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-06-11 11:17:43 följande:
    Helt underbara Fast jag har ingen överdel att matcha med insåg jag nu, nåt förslag?
    hmm, turkosa stjärnbodyn..hmm vad mer?

klickade iväg en beställning till nu, en liten bara.. småfolk halsduk och en långärmad tröja till lillebror
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 11:36:48 följande:
    men hallå 3 veckor Vad säger Matador då?? Skickar de inga nya? Du bör ju få häva köpet på presenten eftersom du behövt köpa på annat håll och sedan få dina andra! Har de åtminstonde kollat sitt postkontor??Tycker ofta det är strul med dem på ett el annat sätt :( Har väl blivit lite bättre iaf sen de började m kortbet.Hoppas verkligen allt går i lås m stugan i em!!
    jag har själv hört med mina grannar (2 paket har hamnat i fel brevlåda Förvånad och ofta kommer grannarna och lämnar elräkningar och sånt till oss som dom fått i sin låda) nån gång när jag varit ute så har paketen hängt på dörren, för de inte går in i brevlådan... men HALLÅÅ, vem som helst kan ju sno dom, jag bor liksom i ett flerbostadshus.

jag har också hört med brevis och mitt utlämningsställe... matador skulle göra en reklammation hos posten sen inget svar... två av tröjorna finns inte kvar i rätt storlek längre och den ena har jag redan fått köpa på annat håll Skrikandes
  • Buttelina
    ellenagnes skrev 2008-06-11 12:01:04 följande:
    Jag tycker att småfolks klänningarna med äpple tryck är helt underbar och skulle så gärna vilja beställa. Men går å fegar lite. Tror ni det blir någon rea på dom?
    de kortärmade? nä jag tror inte att det blir rea på dom nu, utan senare till hösten i så fall..
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 12:21:08 följande:
    Hahaha det hände mig oxå nyligen Vad da det för fin som kom då?
    nä, ordinarie brevis verkar det inte vara några problem med, men här är en vikarie som är sämre. Jag slutar snart beställa på nätet, börjar tröttna på allt mailande och strul
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-11 13:01:01 följande:
    Molo t-shirt från Batinki och katvig knickers från Rumba. Och så velouroverall från funkubaby, men den måste åka tillbaka. Den blir för liten Attans med, den var ju så fin!
    va?? var den för liten?? f*n vad skumt att det skiljer så mycket mellan storlekarna!
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-11 13:04:06 följande:
    Hur funkar det egentligen om man köpt en nedsatt vara? Får man lämna tillbaka då??
     Bytesrätt gäller endast plagg på ordinarie pris och inte reaplagg eller tillfälligt nersatta plagg. Kontakta oss innan du skickar tillbaka din vara.

från funkybabys sida
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-11 13:08:06 följande:
    Ja jag mätte den med hans helsvarta i 80 och dom är lika stora exakt, så den kommer inte passa.... Eller så var din felmärkt?
    ja, det måste den ha varit... eller din... skitskumt, för min var verkligen TOK stor, det var ju därför jag skickade tillbaka min..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10