• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 21:30:01 följande:
    Ååååååååååååååååååååååååååååå vet ni vet ni vet ni vet ni *spanar omkring så inte fel ögon läser *  Jag ska bli moster!! Min älskade lilla lillasyster har ett litet pyre i magen  Jag har ett sådant lyckorus känns nästan som om det är jag som e gravid ju
    Gud så roligt, det är skitkul med syskonbarn.
  • jompa
    SmillaMilla skrev 2008-06-12 21:37:17 följande:
    Ja när vi ändå är lite ot här så fortsätter jag. Behöver tips. Svea är ju nu hela 9 månader och har skrikattacker varenda eviga kväll. De startar efter en till två timmar efter läggning. Och sedan håller de i i ca 1 timme. Hon skriker konstant, kastar sig bakåt, är helt galen/bort. Någon som vet varför? Sonen gjorde aldrig så här.
    Kan vara drömmar, verkar hon vaken?
  • jompa
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 21:43:30 följande:
    Tack alla - ja jag är sketans pirrig wiiiieee va kul det ska bli När sambon smält och glatts (heter d så??) en stund så tittar han på mig under lugg och säger m skämtsam ton : ska du köpa Katvig, Molo osv till den oxå?? jag har inte råd alltså Hahaha - Nu förstår jag ju varför hennes sambo va så knepig under barnmässan. Jag va ju bergis på att hon inte ville ha än p ett tag - men dom försökte ju bli gravida då!! Eller redan va kanske när jag tänker efter   *pucko storasyster*
    Hahahaha , klart bebisen ska ha Molo och Katvig och absolut Småfolk.
    Men du kan ju inviga din syster i det så din man slipper köpa alla danska kläder till den
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-12 21:50:01 följande:
    Jompa: blev det returmatch på polarn sen eller?
    Nä hann inte det idag, funderar på imorgon, beror på när mannen kommer hem. Allt är väl redan slut.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-12 21:53:46 följande:
    säg inte det... man kan ha tur ibland Vad handlade du tidigare idag? (om du skrev det innan så ber jag om ursäkt)
    Det blev strumpor och en t-shirt och en klänning/tunika. Vill nog ha lite lånkisar till båda ungarna till vintern.
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-06-12 21:55:30 följande:
    aaaah, är det pop sommarean nu???
    japp
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-06-12 21:56:26 följande:
    jättefin, klassisk och lagom flickig
    Ja jag vill liksom inte ha en helrosa tapet för det är inte jag och inte M heller, men denna är ju vit i botten och sen är det nog inte rosa utan röda ränder och det är ju bara på en vägg.
    isold2003 skrev 2008-06-12 21:57:51 följande:
    Tillbaka från löpspåret. Skönt! Ska inte shoppa mer nu för på söndag ska vi ha kompiskväll på Slitage här i stan, de har öppet bara för oss och alla får rabatt. Någon som vill komma förbi? Ni är alla självklart välkomna! Den är jättefin! Våra kompisar har sån i hla deras flickas rum och det är superfint. De har ju jättemånga fina matchande tyger också till kuddar och gardiner. Skatten, vad roligt! Grattis till syster!
    Den är inte för mycket då?
  • jompa
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 21:58:50 följande:
    Den var diskret och fin. Passar bra om resten ska vara vitt, lite "snäll" kanske men det är nog vad ni är ute efter??
    Ja det är nog det, den är väldigt snäll om man jämför med den vi har nu som sattes upp i februari. Shit pommes vad den ger mig epeleptiska anfall Den går inte ens att fota.
  • jompa
    SmillaMilla skrev 2008-06-12 22:03:12 följande:
    okej, vi körde risvälling förut och det gick inte alls. Kanske skall testa något annat. Ringer bvc och rådfrågar i morgon.
    Både ris och majs är ju stoppande, bättre med havre då.
    Sonen får majs för han är alltid lös. Dottern får sin mjölkfria gröt som vi blandar välling på.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10