Zvartaliljan skrev 2008-06-11 13:17:30 följande:
Nej det har ju fortsatt med utredningen till varför hon inte äter...och nu har de då börjat kolla hjärta och lungor. Problemet är ju liksom inte att hon inte vill äta, problemet är ju att hon inte orkar. Astma är då det de tror starkast på efterom hon har så många övriga symptom som stämmer in på det. Men även någon hjärtdefekt...därför ska hon nu kollas med 24timmars-ekg för att upptäcka ev. arrytmier.Hon är så pigg och glad emmellanåt så ingen kan tro att hon är så sjuk, men efter bara 10-20 minuters intensivt lekande så behöver hon sova eller vila för att ta igen sig (kryper oftast själv upp i soffan med snutten o vilar framför tvn en stund). Hon lekte hela dagen igår...inte så intensivt men ändå lek och sen somnade hon vid 18...och sover fortfarande...
oj! har hon sovit sedan 18 igår?
jompa skrev 2008-06-11 13:17:52 följande:
Tjejer tjejer: Jag har fåt jobb!!!!!!!! Är så glad att det nu är klart, äntligen Nu slipper jag gå på fler intervjuer och en riktigt bra deal fick jag oxå, de ville verkligen ha
mig.Nu ska jag nog shoppa nåt fint och fira, eller just det klickade hem en massa igår ju från T. Ähhh nåt litet i alla fall ska jag ha. Fin fina barn i BT. Så fin den där vindjackan från Katvig är.
weeeiiii GRATTIS!!!!
vad klickade du hem från T igår och vad är du sugen på att beställa mer?