Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-06-11 13:46:36 följande:
    ojojoj det va verkligen yttepytte!!!
    jaa, visst är det. det vägde ju lillebror typ när jag var i vecka 28 eller nått
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-11 13:48:23 följande:
    Så var båda mina när det kom, och som ni vet är det fortfarande små Men jag är inte så stor jag heller, i alla fall inte på längden
    åhh, yttepytte bebisar . isabel är normal och lillebror stor. jag vägde dom idag och isabel väger ca 13.2 och lillebror 12.6
  • Buttelina
    lollypop skrev 2008-06-11 13:46:12 följande:
    Nu har jag bombat bildtråden!!!  
    vilka fina barn du har. härligt med nostalgi kläder mitt första danskplagg var molo regnbågssuit sen var det kört för min del
    ängeln83 skrev 2008-06-11 13:51:40 följande:
    Satt precis på Facebook och tittade på bilder på min kusins lilla 1 vecka gamla Moa, såå lite och söt, längtar tills dom kommer hemåt igen, dom bor i Halmstad så vi har inte träffat dom än, hon kommer nog bli super söt i sina rosa/vita Katvig kläder som jag köpt.
    åh, kan du inte länka? eller det får man inte kanske? känner inte till facebook regler och sånt..
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 13:53:14 följande:
    Känns tryggt att jag inte är ensam
    tråkigt att tvåan heller inte har bråttom har du några "fel" eller det vill sig bara inte? gjort nån utredning?
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 13:57:41 följande:
    Hörrni jag måste fråga er... Vaccination o förkylning.... DE ska ju inte vaccineras när de är sjuka men en mamma på ÖF sa att det är ok om de inte ä r"nysjuka". Thea är ju på väg att bli frisk. Bara hostan som inte vill släppa riktigt Tänkte kolla vad BVC tycker men vad tycker NI???
    JAG hade skjutit fram det en vecka eller två
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 14:00:51 följande:
    Inte vad jag vet, ingen utredning. två år innan skatten blev till så hade jag mf och kroppen återhämtade sig inte alls - vissa kan ju bli grav. mån efter men efter ett år fick jag hormoner för att komma i balans igen så antar att det har m det att göra. Nu vill det sig nog bara inte. Men den som väntar på ngt gott Jag är glad att vi har ett litet mirakel iaf
    ja, klart. ett underbart litet vackert mirakel har ni. Min blivande svärson ju
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 14:05:27 följande:
    Jag gjorde det förra gången... slutet på maj alltså. Det är så typiskt att hon blev sjuk igen
    hmm, ja hör med dom... de ska ju veta...
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 14:08:45 följande:
    Thea hade i fredags... o vaccinationen (om det nu blir ngn) är i morgon... borde jag vänta igen?
    svårt.. ring dom..
  • Buttelina
    lollypop skrev 2008-06-11 14:12:57 följande:
    Ingen fara Kanske rent utav ska TACKA dig!!??
    men plånboken tackar nog inte henne
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10