Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-07-14 22:29:01 följande:
    Var det från Matador? För det står ganska tydligt att alla pengar sätts tillbaka på Paysonkonto där.. Men visst, trist att den var slut
    aha.. läste inte så noga visst

Man e väl litta gammalmodig
  • jojoa75

Angelinah Vilket underbart kort på dina stora barn!!

Åh så fint Hummelsetet satt på Tara, belladonna! *mutter*
    Vill ju ha jackan ju..
    Finns den färgställningen nån annanstans? Nån som vet? Alltså ceriserosa hummel jacka med gröna detaljer, strl 92
    Nån som sett en sån nånstans?
    Har sett den andra rosa, men den var så ljusrosa så den gillade jag inte lika mkt

• jojoa75
    maugu skrev 2008-07-15 08:23:08 följande:
    Vad märklig lösning...jag minns när jag hade reklamerat och fick frimärken istället för pengar?!för portot...Kan tyvärr inget om Payson..
    O Jompa
    Ja, jag tyckte det var lite märkligt faktiskt...
    De skapar ett nytt payson konto till en om man inte har nåt?
    Sen kostar det som sagt 2 kr att ta ut de pengarna...
    Men som Tjejtriss sa, det står ju tydligt på deras hemsida att de gör så, samt även vid returer.
    Trist bara att de inte har aut uppdatering, eller att de sa nåt tidigare, fick ju orderbekräftelse att varorna fanns o att betalningen registrerats o att de skickar så fort som möjligt. Sen nån dag efter fick jag mail från Payson att matador satt in pengar där till mig o när jag kom till Payson (när jag väl hittat lösenordet) så stod där typ sorry att jackan inte fanns kvar.
    Tradigt...

Gomorron alla förresten
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-07-15 11:28:36 följande:
    tycker också att matador har ett dåligt system. undviker dom så långt det går...
    Ja jag ska visst oxå göra det hädanefter...
    ängeln83 skrev 2008-07-15 09:54:30 följande:
    Småfolk är verkligen en ny favorit här, hoppas höstens kollektion blir lika fin.
    Håller med!
    Dock har vi inte lika mycket som din fina samling, har lite av var istället.. Lite småfolk, lite molo, katvig kikkid, pop, meandi, idat, lindex, ralph lauren, ejsikkelej, fluffdesign.
    Ska försöka hålla igen lite hädanefter, sparar till vårat wedding
  • jojoa75

Smillamilla
    Rolig kombo med lappkjolen, dock tycker jag nog att den är liiiite för stor för henne än Den är ju nästan en strl större i strl.

• jojoa75
    Lina med Liten skrev 2008-07-15 11:36:19 följande:
    Ang matador o payson... Vet inte om ni sagt det tidigare men jag tycker det är synd att de inte kollar om man vill ha ngt annat innan de för över pengarna. När en vara är slut alltså. Vill de inte sälja?
    Så kände jag oxå..
    många andra mailar ju o säger att tyvärr är den o den slut, vill du ha nåt annat eller vilket konto vill du ha pengarna tillbaka på?

Förresten, OT... Lollypop vann trisslott på Traderas emtävling, grattis!
  • jojoa75
    belladona skrev 2008-07-15 11:42:59 följande:
    så var det lite för mig ,då jag beställde där ,betalade och  gick bekräftelsmail  kollade på sidan och efter min beställning försvann  byxorna  (har de inte autmatisk uppdatering då ? ) tänkte vilken tur  jag hade som fick sista,  även min stl i jackan försvann. Men 5 dagar senare ,tänkte jag maila och fråga om de skickat. Då kom mailet att jackan att i st 86 var slut  men de hade stl 92 så då tog jag den,men man tror ju som du att när man fått mail  och dagarna gå att varan snart åt på väg hem.
    Jaha, så då tog du min då Jackan jag beställt var i 92..
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-07-15 13:53:46 följande:
    JOjoa: Ska du in till stan nåt snart?
    Nope tror inte det faktiskt.. Vi städar o renoverar o grejar här hemma, ska åka till Öland till svärisarna på torsdag o är borta minst en vecka, sen Legoland i slutet av juli.
    Fick du mailet om att annacill har 50 % nu?
    Tydligen har de inte uppdaterat sidan med de nya priserna dock..
  • jojoa75
    isold2003 skrev 2008-07-15 20:48:40 följande:
    God kväll! Nu har jag sprungit 15 km, känner mig superduktig  Pojkarna har krupit i säng och det börjar bli lite lugnare här hemma. Hur kan det myllra av barn med bara två stycken? Gud vad de drar igång varandra! De har kul förstås men ibland går det lite väl hett till.Butte, vad stor Bia har blivit! Kan knappt tro det, känns som det var alldeles nyss han började krypa!Svisch, vilka fina reafynd! Jag tyckte den fleecen såg fin ut men förstår om du gillar lurven mer Incommunicando, härlig shopping!! Så fin han kommer att bli lillkillen!Jojoa75, dina barn verkar ha så roligt ihop, härliga bilder! Hur långt är det mellan dem?
    Lucas fyller sex snart o Emma har nyss fyllt två så fyra år ca. De har oftast kul ihop, men visst har vi massa syskonbråk här oxå.. Hjälper kanske till att Lucas är Emmas största idol o han kan i stort sett få henne att göra precis vad som helst..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10