Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God kväll!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-14 21:10:18 följande:
    God kväll Theas mamma
    Allt bra? hur gick det inatt??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-14 21:04:58 följande:
    Jaha är det så till och med, klurigt det där alltså. Kanske skulle vara lättare att köra allt på samma sätt.
    Det går aaaldrig... Då har de ju inget att sysselsätta alla sina anställda med. Tänk vad arbetslösheten i sverige skulle öka då
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Jompa: har du provat att sova m öronproppar?? Om mannen nu ska ta henne alltså. Så slipper du kanske vakna i onödan

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-14 21:27:31 följande:
    Nä har inte gjort det men jag vaknar även utan att hon piper av vana och titta mig omkring för att hitta henne, vilket är jättejobbigt då jag verkligen kan behöva sova när jag väl är fri från henne.
    tycker synd om dig. Det kan inte vara lätt m allt strul...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gosmamman skrev 2008-06-14 21:32:23 följande:
    Dom fanns bara på bild utan Ida i. Men det var trevligt att kika på Ida sötisen igen, känns som det var evigheter sen man såg solstrålen i BT.
    Ok! Jag vet att hon sålde dem, men minns inte om det var för att de inte passade el vad det va. (Ngn annan kanske har bättre minne)

Du spökar!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-14 21:37:44 följande:
    Nä ska ta en tidigt kväll och sova ikapp lite.Imorgon ska jag leta efter Katvigs rosa/vita suite till kompisens lilla nyfödda dotter. Vill hitta till bra pris.Sov gott tjejer.Shoppa väl
    sov gott!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gosmamman skrev 2008-06-14 21:40:41 följande:
    de kan nog ha varit konatiga i modellen för jag tycker de ser liiite skumma ut.
    håller med! Sådär passform...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Isold: vad skoj! Då är pojkarna glada o nöjda då?

**Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10