Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ingen rabattkod hos LPL jag missat va?

• Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2008-06-04 21:56:29 följande:
    Det är det! Och det är inte första gången jag är trög i starten.

En del plagg behöver man lite invänjningstid för bara
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2008-06-04 22:00:01 följande:
    Men ååååååå vad ni förvirrar mig Sambon sa gröna äpplen framför orange med valar. Men jag ver fortfarande inte
    jag håller faktisgt med din sambo!

Har du lust att hjälpa mig med ett mått på Katvig sommarsuit?
  • Fantastiska Skatt
    Jen80 skrev 2008-06-04 22:02:41 följande:
    Hehe, och min säger "bara köööp". Han skulle lägga in några kläder i hennes garderob och kom tillbaka nästan lite chockad hehe... Han tyckte jag skulle fråga här i tråden om det är normalt att ha så mycket kläder till en 2,5 vecka gammal bebis, men jag sa bara att det är helt normalt i den här tråden ...
    Det säger iof min allt som oftast oxå men han tycker nog vi är lite tokiga som  kan sitta och snicksacka så mkt om det kvällarna i ända
    Men hans " ja men han måste ju ha kläder" brukar bytas mot " men han har ju så mkt att jag inte ens sett hälften i garderoben" de få ggr han tar en titt där Oskyldig
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2008-06-04 22:04:28 följande:
    Apselut! Från hals till gren?
    ja tack och gärna armhåla till armhåla
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2008-06-04 22:11:26 följande:
    38 från hals till gren & 24 från håla till håla
    Tack Kyss

Gha då e den ju ngr cm kortare än midiapplen  *vill ha* Får prova 92:an imorgon och se hur mkt d e tillgodo, ren bomull brukar ju bli lite större.

Otvättad randig i 92 har precis samma mått som tvättad midiapple i 86 Fundersam
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2008-06-04 22:16:15 följande:
    86!Såå nu är en styck grön med äpplen beställd och en gul med lila apor!
    Se där ja Best. du fr ajabaja?

Det jag villa e i olika shoppar ju... och jag BORDE inte köpa ngt alls egentligen... tog du 86/92 t Milo?
  • Fantastiska Skatt
    Jen80 skrev 2008-06-04 22:18:36 följande:
    Men visst är det helt sjukt egentligen... Att vi kan sitta typ varenda kväll och prata kläder i timmar. Lite skadad är man nog !
    haha, njäeäaa en liten smula kanske Generad

Fast annars hade  man väl bara häckat framför tv:n ändå, då är denna tråd mycket trevligare om ni frågar mig
    (ok. erkänner - smygtittar på tv:n samtidigt)
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2008-06-04 22:22:11 följande:
    Ja visst är det skumt? men sååå kul! Tur att man har hittat er likasinnade, vad hade man gjort annars liksom... Jag känner ingen som är lika intresrad av kläder som jag
    Midiapple i 86 sitter perfekt på Skatten! Men kortare i grenen tror jag inte funkar, då flyger nog tryckknapparna *cameltoe*

Samma här och här där vi bor verkar folk helt ointresserade hur barnen e klädda. Ni ska vara glda att ni inte ser hur vissa ser ut *rädd* (inte för attt de inte har råd alltså för det är en sak utan rent ointreese bara!)
    Så jag får höra så mkt om hans kläder dagligen , vilket är roligt men börjar nästan bli lite pinsamt.....
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-04 22:24:51 följande:
    vi har lagt ett skambud
    *håller tummarna blå*

Hej på dig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10