Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Läser att det var ganska lugnt här igår, då gör det inget att jag var utan dator igår då (sambon hade den till jobbet).

Visst saknar man angelina o maugu,uppdatera har märkt att maugu inte verit här på länge men visste inte att ngt hänt?? kan någon uppdatera mig???

Jag kan knappt skriva när bebben e vaken för hon kommer och pillar bort tangenterna på laptopen .

• gosmamman
    loveliva skrev 2008-06-08 08:41:22 följande:
    God morgon!Här var det ingen åska inatt, men äldsta sonen vaknade som ett åskmoln vid 05.30 idag Och sen vaknade resten också Så här har vi varit uppe lääänge nu, känns det som iaf. Fler morgonpigga barn? Kanske är för att det är så ljust och varmt nu?
    mina barn e alltid morgon pigga men ffa den lilla
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 13:22:45 följande:
    Hur tycker ni Tradera går nu? jag har nog en hel del att undvara
    Har inga auktioner ute men jag såg att det bara var knappt 3 sidor med molo så då kanske det går bra med dom plaggen iaf då det inte är så mkt "konkurrens" (stavas?).
    ängeln83 skrev 2008-06-08 09:08:04 följande:
    Godmorgon girls.Här är det bara jag som är morgonpigg, mina pojkar sover fortfarande. Skrutt var vaken till kl halv 1 inatt, vi hade lite kompisar hemma och grillade, när klockan var 22 och skrutt fortfarande var vaken så tog vi en promenad, skulle säga hej till sambons bror, när vi närmar oss hans hus så ser vi att grann huset står i lågor, övertänt hus och fullt med brandbilar och polisen, plus att halva byn stod där som åskådare.Fy vad hemskt att se ett hus brinna ner sådär, och vad hemskt för dom som bor där.Här blir det nog rekord varmt igår, redan 26 grader i skuggan *pjuh*.
    Huh, det är en av mina värsta mardrömmar (förutom att förlora nån av mina barn el sambo).

På tal om varmt så tycker jag frdagen var värst, då fläktade det ingeting, luften var heeelt stilla. Nu blåser det iaf.
  • gosmamman

Jag ska på klädparty idag kl 15 så vi ska käka mellis nu och dra snart, har ingen direkt koll på vad det är men tror inte det är min stil.

Det är nån som har barnklädesbutik som kommer med delar av sin kollektion och säljer, men det ska bli kul iaf. Man kanske hittar ngt fynd??

Ses ikväll ladies.

• gosmamman

Gokväll!

Jag måste gnälla lite på bebbens katvigbaddräkt, den tar liksom in sandkorn i tyget så om man synar den på de vita fälten så ser den lite grådaskig ut så ser man att det är små sandprickar i tyget. Det tycker jag är dåligt, det är väl ganska självskrivet att barnen sitter i sanden med baddräkt.

Tjolla- skönt att vara klar med städningen, det är verkligen dryyygt (ffa nu i värmen)

Butte- fiina barn som sitter i sin vagnen och skiner *löv småfolk*

• gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-06-08 19:42:08 följande:
    Igen ja, denna gången var det sambons lillasysters tur.Skrutt är verkligen helt galen i vatten, tyvärr har vi bara en massa sjöar i närheten, jag badar bara i havet Köpte en ny pool förra veckan, lagom stor och med tak över.
    VAAAA!!!! varför badar du inte i sjön??? det är ju sååå sköönt. Jag tycker det är jätte snuskigt med saltvatten, håret och huden blir som svinto och så smakar det gam.
  • gosmamman

Jag ska käka ngt nu, missade middagen när jag var på klädpartyt.

Som jag sa så var det inte riktigt min stil men jag köpte ett billigt set i rosa o brunt att ha på dagis o mysa i till hösten.

Kikar in då och då under kvällen men jag ska hänga tvätt och baka kladdkaka tills imorrn.

• gosmamman
    Buttelina skrev 2008-06-08 19:56:19 följande:
    taack  jag har blivit lite smått galen i småfolk
    det är rätta takter det Skrattande
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-06-08 20:00:38 följande:
    DET hade ju varit guld
    Duntoffla skrev 2008-06-08 19:59:41 följande:
    Apropå Småfolk-har de ingen lagersalg?
    Ja visst skulle det varit kul (men jag har ju sällan ens pengar till resan) men nån gång så ska jag väl börja jobba och då vill jag absolut på katvig lagersalg och gärna småfolk om det skulle bli av
  • gosmamman
    NovJenny skrev 2008-06-08 20:38:48 följande:
    Ja, väldigt bra för mig som få köpa nytt!
    Hej, kul å se dig. Är det bra med lillan och lillen? Ny presbild ser jag, nu ligger du inte på soffan o e gravid längre Skrattande

Det låter ganska långt tycker jag också, min tös var 81cm på 1,5 års kntrl och då tyckte jag att hon dragit iväg ordentligt på längden.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10