Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-08-12 20:42:43 följande:
    Jag lovar. Imorgon måste jag tillbaka till vildänglar och lämna tillbaka eBBe jeansen jag köpte till P. Så jobbigt men de var för dyra för att bara ligga och skräpa. Får se om jag hittar nåt annat? P vill inte ha andra jeans än NS. Jag håller verkligen med om att molo har lyckats i höst.
    NS byxor. Hur är det i midjan?
  • mortillsju

Förresten BUTTELINA, jag har sett att Molos jackor/byxor kommit i nån butik. Du vet inte om det finns nån butik som har sort utbud på ytterkläderna. Vill kika lite.....

• mortillsju
    Buttelina skrev 2008-08-14 14:27:07 följande:
    hmm, jag vet inte vem som har stort utbud av ytterkläder? matador kanske?
    Jag såg att någon Dansk butik fått lite. Men  kanske Matador då! När de kommer vill jag snabbt roffa åt mig jacka och byxa till lillasyster. Och en lurv då såklart.
  • mortillsju
    loveliva skrev 2008-08-14 20:01:39 följande:
    ängeln- Jätte fin shopping!!!!!!
    Måste bara fråga! de fina tröjorna från Lindex (?) passar de till muddbyxan som jag idag köpte till Lilla S (BT) ? Dvs de med rod/oranga ränder och lila muddar??
  • mortillsju
    loveliva skrev 2008-08-14 20:14:13 följande:
    Ja! Jag har letat som en tok hela dagen på stan efter tröjor som matchar just de byxorna! De är ju så svårmatchade liksom.POP har också en lila baströja som säkert passar till också
    Vad bra! Då slipper jag tokleta Vilken tycker du passar bäst till *snokar*

Kanske kan man ha lila velourjackan med??
  • mortillsju
    jojoa75 skrev 2008-08-14 20:17:43 följande:
    Flowerprintet som mortillsju har på sin lilla tös, var hittar man den nu?Nu ger jag med mig *lättpåverkad* Har velat om den länge.. Vill antingen ha med knapp eller med andra ärmar.
    Den har jag köpt på Harmini Barn. Finns den inte i webbutiken så får du ringa dem!! *finfin*
  • mortillsju
    mortillsju skrev 2008-08-14 20:23:23 följande:
    Den har jag köpt på Harmini Barn. Finns den inte i webbutiken så får du ringa dem!! *finfin*
    Haromoni ska det stå.

Förresten om du ska ringa så ring Lundabutiken. Det är festival i Malmö nu snart.....stökigt i stan då.
  • mortillsju
    mortillsju skrev 2008-08-14 20:24:12 följande:
    Haromoni ska det stå. Förresten om du ska ringa så ring Lundabutiken. Det är festival i Malmö nu snart.....stökigt i stan då.

HARMONI
  • mortillsju
    loveliva skrev 2008-08-14 20:29:09 följande:
    Båda två De passar fint båda faktiskt! Åhh ja, lila velourjackan hade varit jätte fin till!!! Kööööööööööööööööööööp
    Då så....får det bli stan imorgon igen *gillar kombinationsplagg* Lillan har så dåligt med kläder så jag måste sätta fart nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10