Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-07-16 09:57:37 följande:
    Hej!Hon har Matildas byxor på sig med kort mudd på bilden.. Idag har hon hennes med lång mudd.. Ska försöka få henne att ställa upp på bild nu.Jag älskar byxorna dom sitter såå himla bra på mina tjejer men tyvärr är dom lite svårmatchade tycker jag... Bild kommer förhoppningsvis snart.Godmorgon förresten!
    Mm, håller med om att de är svårmatchade...
    Hade väl mest span på de rosa med blå sömmar, tänkte man kanske kunde bryta av med enfärgat rosa, men det ser nog för dumt ut med ljusare rosa till..
    Paraplyerna tror jag passar hur bra som helst till, men katterna vete tusan..
    Tror jag får vänta tills jag kan se dom IRL ändå.
  • jojoa75

Lillamax hade MOLO regnkläder!!! Visst var det väl incommunicado som sökte dom igår

• jojoa75
    Preggi skrev 2008-07-16 09:57:37 följande:
    Hej!Hon har Matildas byxor på sig med kort mudd på bilden.. Idag har hon hennes med lång mudd.. Ska försöka få henne att ställa upp på bild nu.Jag älskar byxorna dom sitter såå himla bra på mina tjejer men tyvärr är dom lite svårmatchade tycker jag... Bild kommer förhoppningsvis snart.Godmorgon förresten!
    fint dom satt på henne! Ska kolla in dom rosarandiga IRL...
  • jojoa75
    nikki2006 skrev 2008-07-16 10:55:22 följande:
    Ja det är ju super. Jag handlar ju lätt för några tusen varje sesong. Det kan ju bli lite pengar av det. Får man lov att använda det på rea saker sen eller bara på ordinarie pris???
    Du får använda det på vad du vill! Bonus räknas i båda affärerna på alla köp, både rea o ordinarie.
    Som lillronya skrev så är det stämpelsystem på annacill.
    På lillaHelsingborg får man en procent för allt man handlar för som de skickar hem till en som ett presentkort sen, som pop gör tex.
    På onsdag har de 50 % på all rea. Sen har dom ju lite annat oxå, lite rice inredningsprylar tex. Dom har även eBBe jeansen.
    Man får 10 % på vad man handlar för, presentkort skickas ut om man handlat för över 1000 kr varje kvartal, annars sparar man bonusen till nästa utskick.
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-07-16 14:13:28 följande:
    Är det bara på onsdag de har 50% eller från onsdag? Idag är det onsdag väl? Å jag blir så förvirrad när det är sommarlov....
    Hmmm, ja idag är det ju onsdag
    Från onsdag o framåt.
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-07-16 14:19:42 följande:
    Okej.Får du mejl om sånt från de eller? De får inte jag nämligen...Hinner ev in till de en runda  på lördag. Hade ju varit trevligt med 50% då. 
    Nej inga mail, kollar in på deras hemsida.
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-07-16 14:23:07 följande:
    Ja det brukar ju jag med göra, men jag hittar inget om 50% rea där...Längtar tills man får ettt litet presentkort.
    Kolla under Nyheter  så kopplas du till deras blogg. Där står det.
  • jojoa75

Lillahelsingborg ska visst öppna webshop snart Kul!

• jojoa75

Liten blir stor, nu kommer vi att börja annonsera i de större tidningarna också. I dag torsdag kommer tidningen mama ut och vi har med en annons där vi erbjuder 30% rabatt på katvig, IdaT, Molo och Ej skikke Lej med rabattkoden mama0808

(urklippt från nyhetsbrev från lillamirakel.se)

• jojoa75
    lillronya skrev 2008-07-17 10:47:18 följande:
    Finns byxor med, men var har jag glömt.
    snabb med mailingbags är www.emmis.se , lev nästa dag.

Gomorron alla förresten! Håller på att packa, ska åka till Öland en vecka nu o semestra med svärisarna o stora familjen.
    Liiite shopping tror jag allt jag hinner med, ska snabbt inom köpstaden o reka deras Lindex (vårt här har inte fått rosa velourisar) o gå på Eleraff i Borgholm
    Annars blir det mest sol o bad, lådbilslandet mm.
    Dessutom ska vi på tisdag samlas vid Vickys grav o lägga stenar, ett år sen hon dog då.
    Sorgligt..

Ha en bra vecka alla, kommer inte kunna kolla in här alls.. *abstinens*

KRAAAAM!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10