• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 20:03:56 följande:
    Är det bara jag som inte tycker om den? *jag går alltid mot strömmen i denna tråd*
    Men så är ju du lite konstig oxå Kyss
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-13 20:02:48 följande:
    molo har vi kvar men fyller på med småfolk. det ekar lite i gaderoben visst är det sjukt att paketen sitter så på dörren när man kommer hem
    Du det enda ekot är väl i de garderoberna i stugan som du inte hunnit fylla ännu
    Kommer ihåg nån som sa att du inte fick plats med den där kassen med Katvig när du varit på lagersalg och sen dess har det innhandlas en del till, om jag inte minns helt fel
  • jompa
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 20:11:53 följande:
    Tofflan --- ja vi brukar väl ha lika smak..... så du köper nog oxå bara fuuula kläder
    Ja så är det, bara så att vi inte velat säga nåt innan
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-13 20:17:48 följande:
    Vem var det som nyss prompt ville ha med mig på shoppingtur? Som sin personal shopper 
    Ok sorry tar tillbaka allt, du måste följa med och hålla mig sällskap, jag kan ju inte gå och virra helt själv på stan Jag med det dåliga lokalsinnet
  • jompa
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 20:22:38 följande:
    Hörru' *blir seriös en stund* Är det ff MATjackan du pratar om och velar i stl? jompa har ju en t sin tös, hon vet nog hur de är i stl
    Har ju redan lämnat alla måst jag kunde få ut på jackan
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-13 20:25:22 följande:
    Trodde det var Angelinah som hade sopigt lokalsinne? Du hittade väl bra?
    Ja jag hittar nog det mesta om jag bara kollar upp innan var jag ska. Men jag är ju tvungen att säga nåt så du ska följa med
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-13 20:26:27 följande:
    skattens mamma vet att jag löööövar henne
    Kollade du på om det fanns nån klänning idag?
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-13 20:34:24 följande:
    ja, det fanns det inte har du hört med lillaw.se: det fanns tyvärr inga shorts till dig heller
    Ja jag mailade dem men hon hade tyvärr sålt den sista.
    Ja ja få väl vara utan den helt enkelt.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-13 20:38:00 följande:
    Känns som att allt jag vill ha jämt aldrig kommer till detta landet, kanske skulle ta och flytta
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-13 20:45:37 följande:
    det finns massor jag vill ha på trend2kids tex.... FATTAR inte varför INGEN svensk shop tagit in lila äpple tröjan med gula kantband.
    Nä fattar inte heller.
    Duntoffla skrev 2008-06-13 20:46:09 följande:
    Go kväll! Visst är det skönt ibland att sambon inte är hemma så man kan sitta här med gott samvete. Min jobbar
    Ja Danmark vore helt ok att bo i.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10