• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-06-13 21:00:26 följande:
    Godkväll förresten Tillbaka från kalaset, mätt så jag tror jag spricker snart, skulle behöva en rejäl promenad nu.
    Jasså god mat alltså
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-13 21:02:12 följande:
    Aaaa, mormor är bäst på att laga mat, o världens godaste jordgubbs tårta hade hon gjort också.
    Är hon så där gammaldags eller modern? Min mormor var gammeldags och gjorde mycket som knappt görs längre.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-13 21:04:30 följande:
    God kväll! Låter som en god kväll Svisch- söt tös i BT! Och Exit (om det är Name it) är väl danskt om man inte minns felLisa- jag har ett par sidor på span nu. Med större storlek om det skulle behövas. Hoppas nu bara att de rear snart
    Men herregud kvinna, måste jag åka ut till dig i helgen så du får prova
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-13 21:05:50 följande:
    Hon är nog lite både och, men jag gillar den lite äldre kunskapen hon har, typ hennes brunsås och sånt som dom gamla är helt suveräna på
    Ja sånt brukar de vara bra på. Och typ stek med potatis och brunsås, det är såååå gott.
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-06-13 21:11:28 följande:
    Tänk att det börjar bli lite vett i er också, inte bara massa molo *duckar*
    Hahahaah
    Ibland är det skönt att nån mer inte är så där jätteförtjust i Molo. Kan tycka vissa plagg men inte så jag måste ha allt.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-13 21:14:15 följande:
      I Noels byrå huserar rätt många olika märken- Molo, Katvig, Moon Kids, Lindex, HM, Villervalla, ESL, Gant, Name It, Småfolk. Så jag har rätt brett spektrum.Jag måste faktiskt erkänna att jag gillar Molos gamla kollektioner bättre än det nya.
    Håller med dem gamla är bättre. Ska bli spännande att se det nya märket Louise Louise eller vad det hette men hon som kommer från Molo.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-13 21:17:11 följande:
    samma här, molos gamla är finare. gillar bilarna dock och prickarna... men inte så mycket annat... men planeterna som kommer i höst SKA jag ha ett par byxor i iallafall. jag har hm, lindex, lite kappahl, katvig, molo, småfolk, name it och två par pop strumpor i min gaderob
    Ja pop verkar inte vara så populärt i denna tråden. Jag gillar deras strumpor för de håller skitbra, de med plupparna. Sen har de ganska bra smala byxor oxå till sonen.
  • jompa
    lollypop skrev 2008-06-13 21:23:23 följande:
    Hoppar in och håller med Go kväll i tråden!!!
    God kväll.

Hur går det med renoveringen?
  • jompa
    Tjejtriss skrev 2008-06-13 21:28:24 följande:
    Oj, jag glömde me&i
    Hihihi lätta att göra när man har så mycket att hålla reda på
  • jompa

okej just nu ser min vill ha lista ut så här.

Turkos t-shirt med bruna äpplen (Småfolk)
    Heldräkt med apor (Småfolk)
    Lila t-shirt med djur (Småfolk)

Sängkläder (Polkadot)
    Sängkläder (Småfolk)
    Sängkläder (Roommate)
    Sängkläder (Miki)

Sen vill jag ha lite långärmade Småfolk men vet inte exakt vilka ännu

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10