Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Emmsan skrev 2008-06-11 20:17:27 följande:
    åhhhh tack för råden  jaha då får det bli såhär grodor t shirt + bodysuit...... äh va tusan jag kör på bilarna oxå + n body då hehehe
    din lille shopping galning
  • Buttelina
    Nika skrev 2008-06-11 20:27:40 följande:
    tack butte! mannen blev helt till sig när jag visade klänningen mera sånt!
    hehe då kanske det blir en till liten att handla bebiskläder till

vad kostade klänningen och tröjan?
  • Buttelina
    Nika skrev 2008-06-11 20:37:02 följande:
    inte mig emot...men mannen vill ju inte...priset ..host-host...tur att mannen tyckte att jag var så snygg så att han inte ens frågade vad det kostade 350kr för apor tröjan och 620 för klänningen!. Klänningen fanns för 575 tror jag på ajabaja tror jag men där var den slut i min storlek..men jag fick den åtminstonde fraktfritt på funkybaby...Jag ser det som min belöning för att jag har gått ner i vikt!..och naturligtvis så får mannen inte veta vad allt kostat...drar bort 50% om han skulle fråga
    haha, jag förstår om du drar 50% när mannen frågar det brukar jag oxå göra duktig du är som gått ner i vikt, jag ska också belöna mig om jag lyckas gå ner nån gång
  • Buttelina
    Nika skrev 2008-06-11 20:37:02 följande:
    inte mig emot...men mannen vill ju inte...priset ..host-host...tur att mannen tyckte att jag var så snygg så att han inte ens frågade vad det kostade 350kr för apor tröjan och 620 för klänningen!. Klänningen fanns för 575 tror jag på ajabaja tror jag men där var den slut i min storlek..men jag fick den åtminstonde fraktfritt på funkybaby...Jag ser det som min belöning för att jag har gått ner i vikt!..och naturligtvis så får mannen inte veta vad allt kostat...drar bort 50% om han skulle fråga
    denna kanske är något för dig om du gillar färg

http://www.troldeborn.dk/product.asp?product=19580&sub=91&page=1
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-11 20:51:22 följande:
    God kväll pölsekärringar!Hur är det här då? (har inte orkat läsa igenom tråden än...)Vad ni alla fått hem massa fina saker i brevlådan! Min ekar tomt...Här är det varit en heldag på Ikea, städats, tvättats, bakats, underhållit min lilla argbigga här hemma (37-veckorsfas.Tjohho! ) Puh! Nu är jag värd lite datatid. Har i alla fall låtit göra en superfin canvasliknande tavla av Noel. Superfin blev den. Nu ska den bara spännas upp på en ram också. Grattis till stugan Butte! Finns det ingen bild någonstans där man kan se?
    Preggi skrev 2008-06-11 20:52:03 följande:
    Nästan en "måste ha"... Men jag har inte vågat mig på att beställa från dk än... GRattis till stugan förresten!
    tack Kyss
  • Buttelina
    lollypop skrev 2008-06-11 22:56:36 följande:
    Buttelina:Fina lillebror (som inte är så liten längre ) i bildtråden
    taaack Kyss 

han känns så stor nu när han går, min lille kille
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-11 22:57:34 följande:
    Haha..svårt att slita sig? Milizza- söt tös i Molos fina ränder!Butte- visst blir man glad av att få använda lite långärmat? Lillebror är söt som socker!
    jag har också svårt att slita mig
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 22:59:20 följande:
    Ojoj vad stor han börjar se ut! Och långhårig *thea skickar puss*
    bia pussar tillbaka ja, han måste klippas blir svårt att klippa av lockarna i nacken
    Duntoffla skrev 2008-06-11 23:04:15 följande:
    Den här tråden har den effekten. Känns det bra nu när du är stugägare? hur stor är den förresten?Du förresten, du kanske vet...(here we go again med lite tjat) Vet du om denna har den här färgen IRL? Du är väl på Ajabaja då och då?www.froekenblaa.dk/data/Thumb2/3460.jpgBrukar de förresten ha ngn rea under sommaren?Verkar som om Bia är ett blivande kock-ämne! Jag kan gissa att min sambo kommer bli glad om Noel visar samma intresse för matlagning.
    den är på 40kvadrat. har faktiskt inte kollat alls åt mini ature när jag varit på ajabaja... vet inte heller när de rear, hade inte upptäckt småfolk förra sommaren

Bia älskar att laga mat, och mata allt och alla han älskar att äta mat och varenda morgon så står han och tigger kaffe av mig, han verkligen tokälskar kaffe kanske en blivande kock.. är din sambo kock eller?
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 23:13:26 följande:
    Haha Thea gillar att mata mig m vindruvor Hon skrattar så hon kiknar när hon får stoppa en vindruva i munnen på mig...
    så go hon verkar vara
    Duntoffla skrev 2008-06-11 23:14:29 följande:
    Ok. Jag mailar dem och hör istället. Tack ändå! Vi får hålla tummarna för lite schysst rea snart. På Småfolk och MAT. Kaffe redan? Det är nog rätt ovanligt i den åldern. SJälv var jag 20 när jag lärde mig dricka kaffe. Ja, sambon är kock så jag tror nog att Noel kommer få hjälpa till med matlagningen sen (om han vill förstås)
    japp, han måste ha kaffe på morgonen, annars fungerar han inte jag trodde först att det var sockret i mitt kaffe som han tykte var gott, men så fick han smaka på rent svart kaffe och han gillade det lika mycket

du vill verkligen ha den mat jackan
    karmasus skrev 2008-06-11 23:07:13 följande:
    Buttelina, stora killen i bildtråden! Sötis!
    tack Kyss
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10