Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

handla INTE på matador! det är 3 veckor sen jag beställde kläder därifrån och än har jag inte fått mitt paket. har mailat lite med dom och kom fram till att dom skulle göra en reklamation hos posten. den 4e bekräftade jag att dom hade rätt adress, sen har jag mailat och mailat och inte fått svar! I
dag ringde jag dit och då kom han på att han skulle göra reklamationen IDAG!!!! Hallå, det är 8 dagar sedan det skulle gjorts!! Han sa att alla brev kommer fram förr eller senare. GAHHH! jag frågade, eftersom att alla kläder kommer fram så kunde han ju skicka ett nytt paket till mig och så skickar jag tillbaka det andra när det kommer fram. Men NÄ det gick inte utan skulle jag inte få paketet så skulle vi se hur vi skulle lösa det!!! Åhh, kan jag bara förlorat 500kr bara sådär??
sorry, ingen bra morgon
tack för alla svar angående matador. får se hur de behandlar det hela i fortsättningen. Pratade med brevis idag igen och han såg bara ut som ett stort frågetecken...
jaja, lite snäll var han både igår och idag, för jag fick paket fast inte från matador då