Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 00:01:23 följande:
    sorry, kunde inte låta bli
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 00:01:46 följande:
    Räcka ut tungan
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 00:04:17 följande:
    ärsch ju now aj löv ju
    and aj lööööv ju toooo
    Emmsan skrev 2008-06-12 00:04:54 följande:
    åhhh jag är förälskad.... po.p kan dra åt....... hur kan jag BARA ha handlat på po.p de senaste 4 åren??? detta är ju uuunderbart sååå VAR shoppar jag loss??
    villervalla eller småfolk? småfolk på ajabaja och villervalla är villervalla.se som gäller
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2008-06-12 00:04:54 följande:
    åhhh jag är förälskad.... po.p kan dra åt....... hur kan jag BARA ha handlat på po.p de senaste 4 åren??? detta är ju uuunderbart sååå VAR shoppar jag loss??
    håller med förresten pop kan dra åt...

tänk på om du ska beställa villervallas toppiga stjärnmössor så är de SMÅ i strl. jag har 3-4 år på min storhövade 1 åring..
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2008-06-12 00:09:44 följande:
    åhhh det va ju billigt oxå jammi natten blir lång sista frågan hehe vilken mössa tycker du passar bäst till bebis hjälmen el den andra m snören? o vilken storlek om han ska kunn ha den till hösten ocå??
    ta den med snören inte hjälmen om du ska ha den till hösten... den finns nog bara i mini storlekar. dom med snören är stora i storleken
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2008-06-12 00:15:18 följande:
    toppen.. eftersom jag e nybörjare tror jag att jag slukar rea sidan allt e ju "nytt" för mej ändå ;) hur är kvaliten`håller sej färgen o så
    det vita med svarta stjärnor håller sig INTE bra i tvätten. tvätta med avigsidan ut och torktumla inte så håller det sig fint tycker jag ränderna håller sig bättre än stjärnorna. men jag tycker allt är bra!
  • Buttelina

handla INTE på matador! det är 3 veckor sen jag beställde kläder därifrån och än har jag inte fått mitt paket. har mailat lite med dom och kom fram till att dom skulle göra en reklamation hos posten. den 4e bekräftade jag att dom hade rätt adress, sen har jag mailat och mailat och inte fått svar! I
    dag ringde jag dit och då kom han på att han skulle göra reklamationen IDAG!!!! Hallå, det är 8 dagar sedan det skulle gjorts!! Han sa att alla brev kommer fram förr eller senare. GAHHH! jag frågade, eftersom att alla kläder kommer fram så kunde han ju skicka ett nytt paket till mig och så skickar jag tillbaka det andra när det kommer fram. Men NÄ det gick inte utan skulle jag inte få paketet så skulle vi se hur vi skulle lösa det!!! Åhh, kan jag bara förlorat 500kr bara sådär??

sorry, ingen bra morgon

• Buttelina

tack för alla svar angående matador. får se hur de behandlar det hela i fortsättningen. Pratade med brevis idag igen och han såg bara ut som ett stort frågetecken...

jaja, lite snäll var han både igår och idag, för jag fick paket fast inte från matador då Fundersam

• Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 12:27:06 följande:
    Wohoo nu fick jag ju från Linas fönster! Liten söt present med oxå, så snällt. Perfekt för mobil och nappar på stranden! NU ska jag beställa Hummel!
    ängeln83 skrev 2008-06-12 12:29:18 följande:
    Vad hade du beställt för nåt?Jag fick också en liten present, alltid lika kul med presenter och fint inslagna paket
    jag fick också en liten present idag en hollys tygpåse
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 13:42:59 följande:
    Hej igen!ängeln --- Superfint hus - precis min smak och stil (inte min prislapp dock just nu )  Du får jobba på en hållbar övertalnings strategi Mitt pkt från LPL verkar ha försvunnit i postgången och nu e shortsen naturligtvis slut
    åhhh har du också strul med paketen och de säger att paket aldrig försvinner Skrikandes
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 14:29:08 följande:
    Mmmm, såååå surt Fast t skillnad fr Matador är hon jättegullig på LPL!!! Fast hon blev jätte irriterad (på posten alltså) - hade massa problem förra sommaren oxå så att påstå att paket aldrig förvinner är att försköna det lite. Bara för att slippa stå för det antagligen.Frågan är vad jag ska ha ist nu då - va ju så himla bra pris på dom, finns knappt ngt annat ju
    ja hon på lpl är underbar!!! enligt matador hade det inte försvunnit ett enda paket någonsin!! du angående shorts.. var det småfolk shots? Ring ajabaja, hon har flera olika färger..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10