• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nån som vill ha en lite sur tjej????
    Typsikt idag när mannen ska jobba och huvudvärken ligger tjock. Och så piss väder.

Nä måste pigga upp mig med nåt.

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-14 09:46:19 följande:
    Vi kan byta, så får du en sur skrutt Känns som vi sitter i ungefär samma sits idag du och jag.Vad ska vi pigga upp oss med för nåt då?
    Ja männen jobbar och sura barn har vi båda två,synd att det är så långt till dig annars hade jag gärna kommit och hälsat på så kunde ungarna sura tillsammans.
    Duntoffla skrev 2008-06-14 09:54:21 följande:
    Byte mot en sur Noel kanske? Har faktiskt precis lagt honom nu. skönt!Vad blir det för uppiggande då?
    Vad är det med ungarna, varför så sura.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-14 10:00:48 följande:
    Jompa- vilket ställe länkade du till igår när det gällde barnrumsinredning? Är så sugen på att planera lite i Noels rum.
    Menar du där jag hittade det där lakanet?
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-14 10:16:01 följande:
    Ja, jag måste köpa frotté på metervara nästa gång jag åker till tygvaruhuset. Sen är jag sugen på att ge mig i kast med en ny lyxig suflett.
    Tapeter hittar du på Midbec, de har de med stjärnor. Lakanet och även lite möbler hittade jag på www.designonline.se och sen gick jag på Mickis leksaker. De hade lite fina nya saker faktiskt.
  • jompa
    jompa skrev 2008-06-14 10:18:09 följande:
    Tapeter hittar du på Midbec, de har de med stjärnor. Lakanet och även lite möbler hittade jag på www.designonline.se och sen gick jag på Mickis leksaker. De hade lite fina nya saker faktiskt.
    Sen har ju Sandberg en del fina tapeter oxå.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-14 10:20:05 följande:
    Tack!Det går åt ca 2 meter till en suflett.
    Jag är sugen på den där gungzebran, den var så söt.
  • jompa

Åhhh fick nyss veta att min kompis fick en liten flicka men nu är fråga Katvigs rosa/vita suite eller rosa midiapple suite?

• jompa
    NovJenny skrev 2008-06-14 14:49:04 följande:
    Rosa/vita tycker jag. Men jag älskar ju randigt!
    Buttelina skrev 2008-06-14 14:52:13 följande:
    SKOJ!! rosa/vit randig tycker jag
    Tjejtriss skrev 2008-06-14 14:52:44 följande:
    oooh, mysigt! rosa/vit helt klart!
    Okej får bli den, men ska man köpa 56 eller 62. Hon var ca 50 lång och 3,6 kg.
  • jompa

Nån som sett den på rea nånstans kanske?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10