• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nä ska ta en tidigt kväll och sova ikapp lite.
    Imorgon ska jag leta efter Katvigs rosa/vita suite till kompisens lilla nyfödda dotter. Vill hitta till bra pris.

Sov gott tjejer.
    Shoppa väl

• jompa

God morgon tjejer

Fint väder idag Jag ska nog åka och beställa tapet idag och sen kanske ta en sväng til POP för att se om nåt finns kvar på rean och sen handla mat och sen beställa rosa/vita Katvigen. Puh mycket att göra idag

• jompa
    Buttelina skrev 2008-06-15 09:08:51 följande:
    verkar som du vet vad du ska göra idag rolig dag jag ska åka och dricka kaffe hos dom som har vår stuga och sen ska jag till svärföräldrarna och grilla revben
    Mysigt med kafferep

Och revben är inte helt fel det heller.
    ängeln83 skrev 2008-06-15 09:09:23 följande:
    GodmorgonFick nästan sova t kl 9 idag Blev helt chockad när jag kollade på klockan efter att skrutt börjat böka på sitt rum, trodde hon va 6 eller nåt.Inget kul står på schemat idag, gubben jobbar t 18 ikväll, o jag veti sjutton vad vi ska göra, får nog plocka fram symaskinen igen.
    Skönt med sovmorgon. Blir det nåt nytt alster till Buggan eller?
  • jompa

Sitter och funderar på om jag ska väcka mannen eller inte Kanske ska låta han sova lite till så är han på bra humör och låter mig åka själv och kolla på tapet och kläder. Lättare att åka utan barn.

• jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-15 09:26:47 följande:
    Godmorgon! Ser att det diskuterats dejter här inatt Satt här o smålog och sambon undrade om det var den där shoppingtråden igen... Hehe, alltid Jaha flickor söndag idag, då kan man snart börja vänta på post! Weeee!

Är helgerna så jobbiga för dig lilla vän
    Kanske snart borde söka för det där
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-15 09:41:11 följande:
    Ha ha Jag sitter alltid hela söndagen och längtar efter måndagen, just för det är postis dags igen
    Ni är ju knäppa tjejer
    Själv gillar jag inte söndagar så där jättemycket då jag vet att snart ska mannen jobba igen, vill ha honom hemma jämt *ego*
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-15 09:45:46 följande:
    Håller med, tänkt vad skönt om båda hade fått vara hemma! Nästa helg är det ju midsommar och lite långhelg, så det ser jag fram emot Sen är det snaaart semester! Nej flickor, nu lämnar jag er för ett tag. Vi ska till Eko & Rusta o lite sånt som man gör på söndagar
    Jaha är ni såna där Svenssons
  • jompa
    Tjejtriss skrev 2008-06-15 09:58:12 följande:
    Jag börjar se en ände på allt danskköpande inom en ganska snar framtid
    Menar du att du köpt allt redan som du vill ha?
  • jompa
    Tjejtriss skrev 2008-06-15 10:01:41 följande:
    Näe, men alla tre har stark vilja och inte riktigt samma smak som mamma 3-åringens garderob är överfull av fina danskplagg, men helst av allt vill hon ha en lite för liten, ärvd jeansklänning. Idag rotade hon tom fram den ur tvättkorgen...
    Jag bävar inför den dagen då ungarna ska bestämma själv, men det dröjer nog ett tag hoppas jag.
  • jompa

Hej tjejer

Vad har jag missat idag? Nån kul shopping eller nån fin rea som jag borde veta om?

Superfina barn i BT som vanligt

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10