Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Incommunicado skrev 2008-08-01 21:55:32 följande:
    Katvig:Jag ska kolla i butiken här imorgon vad de har i det nya. Hon sa att "lite" hade kommit, kanske menade hon verkligen lite???Jag tycker applesuitsen är fiiiiina, rött och blått, jag ska ha tröjorna o jackor! Men de randiga känns så nära sånt de redan gjort, boooring.
    Blev inte så jättesugen på nåt av de som hittills syns hos Freshmilk faktiskt. Brun/mörkbrun känns som brun/svart liksom.. Midiapplen var fin, men gillar inte knapparna.. Dessutom hoppas jag att den inte är sådär benvit i bakgrunden, för det gillade jag inte alls på midiapplen i våras.
    Hoppas att det snart dyker upp mer där el nån annanstans så att man kan spana lite på det andra oxå.
  • jojoa75
    Preggi skrev 2008-08-01 22:01:44 följande:
    Jag håller med helt och hållet. Jag är inte sugen på nåt hittills.. Fast tur är väl det.. Här är det smockat i garderoberna redan.Däremot är jag sugen på mer molo... Borde inte fler uppdatera snart?
    loveliva skrev 2008-08-01 22:06:10 följande:
    Håller med! Den röda midiapplesuiten var jätte fin, men inte de blåa fula knapparna  Blir nog en randig höst
    Nu har tröjan kommit o jag gillar inte den modellen alls, med knappar o nåt sprund i ärmsluten.. Njae inte blir det nåt midiapple här hemma iaf, om det inte kommer som vanlig tröja då vill säga.
  • jojoa75
    nikki2006 skrev 2008-08-01 22:56:28 följande:
    De höjde precis priset för suiten från 279 till 379 . Vad fan är det frågen om???????????????
    Men hallå???
    Suiten är ju isf svindyr..
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-08-01 23:01:24 följande:
    Godnatt!Jag tyckte iaf att klänningen ser rätt ok ut...
    Jag gillar inte sprundet i ärmslutet o att den är sådär rundad nertill..  Men den är ju hur fin som helst i den röda färgen!
    Nu har den brun-bruna tröjan kommit.
  • jojoa75
    jojoa75 skrev 2008-08-01 23:07:39 följande:
    Jag gillar inte sprundet i ärmslutet o att den är sådär rundad nertill..  Men den är ju hur fin som helst i den röda färgen! Nu har den brun-bruna tröjan kommit.
    o röd/ljusblå, den föll jag inte för alls, trodde jag skulle gilla den, men den är kanske finare när man ser den IRL.
  • jojoa75
    Preggi skrev 2008-08-01 23:08:48 följande:
    Jag tyckte den röd/vit randiga var fin. En sån blir det nog till nån av tjejerna..
    var den inte röd/ljusblå?

Den grönblå gillade jag skarpt till Lucas, han passar i de färgerna!
  • jojoa75
    Preggi skrev 2008-08-01 23:19:19 följande:
    Jo, den var ju det.. Kan tänka mig att din kille skulle passa bra i den.. Ser inte arm och ben sluten konstiga ut på midiapple? Men det kanske sitter bra på?
    Gillar inte alls dom.. Sådär rundade..
  • jojoa75

Verkar inte som om det kommer mer ikväll.. Går o lägger mig! Gonatt!

• jojoa75

Här har det regnat inatt o är sådär tradigt gråmulet o dassigt nu.. Hoppas att det blir soligt igen..
    Gomorron förresten!

• jojoa75
    ängeln83 skrev 2008-08-02 09:12:02 följande:
    GodmorgonSamma väder som här då, så tråkigt, hoppas verkligen det spricker upp igen.
    mm verkligen.. Man har ju blivit lite bortskämd nu med fint väder..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10