• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-06-15 22:26:37 följande:
    Hej tjejer!Hoppas ni alla njuter i fulla drag av sommaren... Här börjar man sakta komma tillbaka till "livet" efter allt som hänt... Fick besked från rättsmedicin och mamma gick bort på morsdag, måste varit precis efter jag pratat med henne i telefon.. Och på Onsdag har vi systrar avsked på Karolinska.. Blir sorgligt och väldigt jobbigt men vackert..Har varit några dagar nere i Varberg med familjen nu och jag har faktiskt hoppat lite.. Tyder på att jag börjar återhämta mig Tack för alla värmande ord och hälsningar.. Ni är underbara allihopa!!  *STOR KRAM PÅ ER*
    Åhhh hej gumman.
    Vi har saknat dig och bubbelgumman massor.
    Skönt att höra att det går åt rätt håll, och måste varit skönt att komma bort lite.

Sänder massor med kramar nu innan sängen kallar. Kyss
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-06-15 22:35:53 följande:
    Mor till sju- Marin tillsammans med tex rött tror jag skulle vara ok, det är mer såna klarblå och ljusblå färger han hakar upp sig på *gubb strutt*.Men nu hittade jag ju 2 fina hängslisar jag ville ha men jag beställer inte till den frakten, aldrig."Om nån ska beställa från frökenblå" så går jag gärna igop några st på frakten, och ännu bättre kanske man kommer upp i fraktfritt (men det var ju nästan en miljonsumma, känns det som)
    Men vänta jag vet att jag sett dem i en vanlig lila färg någonstans, ska bara komma på var.
  • jompa

God morgon.

Ronya: Läskigt med fladdermusen ,skulle nog lämnat huset och sprungit så långt jag orkat, typ runt knuten

Tjolla: Ytterligare en alltså, håller tummarna för att du ska få ett jobb denna veckan så det kan firas i midsommar.

Ska själv upp och skriva på mitt kontrakt idag
    Sen ska jag skruva ner spjälsängen aldrig mer en liten i den. Känns konstigt.
    Sen hoppas jag på lite paket.

• jompa

Hej tjejer

Nu är mitt kontrakt för jobbet påskrivet och klart

Men så ringde de från där jag beställde tapeten till Ms rum och sa att den nu utgått Måste tänka om helt och kolla ut en ny. Sååååå svårt.

Men fick i alla fall en fin Småfolks tröja i lådan idag. Bild kommer när sonen kollat färdig på Tom och Jerry.

• jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 12:19:41 följande:
    jättefint tror jag!
    Buttelina skrev 2008-06-16 12:19:51 följande:
    ja, den var jättefin tycker jag
    Det är så svårt att veta hur den ser ut på hela väggen, men det var ljusgul och ljus grön så den är ganska snäll.
    Annars var det en annan tapet med vit botten och små paisly möster, ungefär som löv i lila rosa.
  • jompa
    Preggi skrev 2008-06-16 12:22:16 följande:
    Grattis till jobbet! VAd skönt att ha det klart! *avis*
    Men du får ett snart du med , vi har ju tur som ska söka nu när det finns gott om ekonomi jobb.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 12:36:02 följande:
    Butte: lejon T-shirt (småfolk) & godisråttaklänning (meandi-tack jojoa)
    Åhhh vill se modellen sen i den där lejon t-shirten.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10