• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Så nu har jag skruvat ner spjälsängen Gråter känns lite konstigt att veta att nu kommer jag inte ha nån mer bebis i en sån säng. Tycker de är så fina när man ha på det översta läget och har bäddat åt en liten.

Usch blev nästan lite tårögd här, kanske måste avleda mig med shopping i stället.

Var nere och beställde en nya tapet. Denna är väldigt lik den andra randiga, tror det kommer bli jättefint.

• jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-16 18:04:19 följande:
    Menar du dem med lite guldfärgade stjärnor? Vilken storlek?
    Nope det går inte att råda bot på det, fabriken stängd och ingenbommad
    Tjejtriss skrev 2008-06-16 18:06:14 följande:
    Ahaa, vilken tur du hade då
    Kolla på Tant gröns garderob, de kanske har dem.
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 18:13:48 följande:
    you just made my day I LÖÖÖÖV YUUUU!!!! Dyr frakt men byxorna var ju billiga...ska se om jag kanske hittar något annat också Fasen jag som har köpstopp Fast jag har typ 70 plagg som jag fotat nu som ska ut på T så liiite har jag väl råd med
    Kööööp
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-16 18:16:27 följande:
    KÖÖÖÖÖÖP!
    Ja undrar om hon fattar nu
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 18:19:28 följande:
    Men vad f*n!!  Precis som jag ska beställa så höjs priserna!!!!
    Kolla längst upp i högra hörnet, där står det ibland exkl moms. Man måste ändra till inkl moms för att få rätt pris.
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 18:25:12 följande:
    Men hur korkat är inte det då
    Jag vet gjorde oxå den tabben
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-16 18:58:24 följande:
     Jag ska se hur dagarna ser ut. Antar att jag försöker hålla mig hemma på torsdag om jag inte åker på morgonen. Köerna hit ut dagen innan midsommar brukar inte vara att leka med. Alla sommargäster som ska ut. Puh!
    Hahahah det är så när man bor på vischan
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-06-16 20:31:49 följande:
    Bara danska..
    Vilka då???
    Nån som har ok frakt kostnad?

God kväll förresten.
    Båda barnen lagda och efter bad och nattning är man fasiken helt slut. En treåring som säger nej till allt bara för att säga emot och en ettåring som skriker efter välling. Kan det bli bättre
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10