Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jodå

Buttelina skrev 2008-06-11 14:13:40 följande:
    men plånboken tackar nog inte henne
  • Zvartaliljan

Jag bor här hela sommaren I Saxnäs ganska nära brofästet. Träffas gärna i Borgholm någon dag

jojoa75 skrev 2008-06-11 14:16:23 följande:
    Ja verkligen! Vi åker alla upp en vecka i sommar, är du kvar då så bokar vi en dejt! Vi kan ju kanske gå på eleraff i Borgholm, sambon blir nog glad att slippa
  • Zvartaliljan

Det finns en belyst gångväg som du kan jogga på. Om du tar dig under stora vägen och sen svänger höger och följer gångvägen (åt kalmarhållet alltså). Inte så jättelång men blir väl en halvmil fram och tillbaka i alla fall.

CamillaJ skrev 2008-06-12 18:56:45 följande:
    Åh jag letar som bara den efter ett bra ställe att springa på men hitta inget just för tillfället endån finns det massor men igår råkade jag springa in i en kuslig skog det va lite läskigt eftersom jag inte visste vart jag skulle hamna!Jag vet ju inte så mycket om detta området ännu eftersom vi flyttade hit i novemver och det är typ först nu på sommaren men sticker ut och utforskar
  • Zvartaliljan

Godmorgon! Jag la in lite bilder i bt

Idag är det dags för Maugus operation...usch jag ser bara läskiga bilder framför mig på hjärnoperationerHemlis Skulle verkligen inte vilja vara i hennes sits just nu...hoppas så att allt går bra!! Så hon kan få komma hem till barnen och mannen så snart som möjligt.
    Håller alla tummarna

• Zvartaliljan

äh blev ju något lustigt med länken...finns på trollungar iaf.  En jättefin ny sommarsuit från småfolk

• Zvartaliljan

Duntoffla - Nej det är jeans från Kappahl, 129kr + 25% rabattkupong Är superlika Ns-jeansen fast mycket tunnare så perfekta nu på sommaren

• Zvartaliljan

köpte min på eleraff...vet inte om det finns några kvar

Tjejtriss skrev 2008-06-13 18:05:59 följande:
    Vet ni om Katvigs turkos/orange finns som långärmad nånstans?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10