• Plummy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-07-14 23:40:49 följande:
    Butte: Åh, va fina färger på VV-kläderna! Grymt sugen blir jag nu! Men nu ska jag försöka hålla mig till eleraffs rea, SEN kan jag shoppa vidare . Eller vadå hålla mig, jag shoppar ju på för fullt varenda dag känns det som hehe. Men just nu är det rea-kläder som gäller. Nästa månad är det dags att gå på höstnyheter .Nu ska jag krypa ner i sängen. God natt på er!
    Är det rea på eleraff??.. hmm.. Var står det på sidan?
  • Plummy
    Jen80 skrev 2008-07-14 23:48:48 följande:
    De brukar inte ha rea på nätet, men halva priset på en massa i butiken. Börjar dock inte än, utan förhoppningsvis i slutet av månaden.
    Ahaa.. Och du bor i närheten av den butiken alltså? Flört
  • Plummy

De fina molobyxorna (röd o (orange?) randiga i bt.. finns de i 2 modeller alltså? Vilka strl. är det olika modellerna i?
    Och vad skiljer dem åt? Superfina till ekorrtröjan från Lindex Preggi! Är mudden i ungefär samma nyans?
    Var finns de fraktfritt på nätet? Eller var är de billigast? Många frågor :)

• Plummy
    Duntoffla skrev 2008-07-20 22:21:32 följande:
    Oj! Sorry om jag drog igång något nu  katvig och Molo brukar ha lagersalg ett par gånger per år. I Danmark. Har inte varit där själv men bla Butte har
    Aha.. hur pass mycket billigare brukar det vara?
  • Plummy

Jag frågade tidigare, men fick inget svar.. vet någon när Katvig brukar släppa höstkollektionen? :)

• Plummy
    Incommunicado skrev 2008-07-22 10:41:05 följande:
    augusti
    Tack!

Någon som hört vad det kommer för färger? :)
  • Plummy
    Incommunicado skrev 2008-07-22 11:50:22 följande:
    rött och blått i midiapple. *dreglar*
    Åh! Yes! Är det typ klarröd eller vinröd? Ljusblå el mörkblå?
  • Plummy
    nikki2006 skrev 2008-07-22 22:26:50 följande:
    Så gullig du är. Nej ikväll var det dåligt med hjälp.Min dotter var ju i bulgarien med mina föräldrar för en vecka sen och efter det har hon blivit helt tossig att natta. Hon gall skriker och skall absolut inte sova. Har gått från nattningar på 10 minuter till 1 1/2 timme.Och ikväll väckte hon den lilla också och sen kunde jag inte få någon att sovaTack för din omtanke
    Hon kanske har lite separationsångest nu såhär efter hon kommit hem? Min dotter kan vara besvärligare att lägga om vi varit ifrån varandra upplever jag ibland.. då är det som att de inte vill skiljas från en.. och att somna är ju att skiljas åt.
    Hoppas att det kommer gå över efter idag i alla fall.. *styrkekram* Jobbigt när man känner sig slut..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10