• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-17 07:55:21 följande:
    WEeeeeeeeeeeeeeee internet funkar igen!!! Gissa om jag var sur när det inte funkade på hela dagen igår, framförallt eftersom jag fick hem världens finaste Molo t-shirt och Hummel t-shirt och inte hade ngn att dela glädjen med Fick även mina 5 hemliga plagg från me and i. Ja eller hur, 2 av dom var samma! Så kassat. Okej om ett hade varit dubbelt, men 2...  Och så har jag fått jobb med! Eller, erbjudande om jobb rättare sagt. På ett av ställena där jag gärna vill vara, på småsmåbarn 1-2 år (min dröm) MEN bara 65%... Lite väl lite, men vi har räknat lite på det och det är ju ändå mer än vad jag har nu. Och vilken dröm för Milo. Men vi får se, känns ju dumt att tacka nej åt en heltidstjänst för en 65% om man nu skulle bli erbjuden det. Nog babblat, Godmorgon flickor var det ju jag skulle säga!
    Kul med jobbet, men som du säger vänta och se om det kommer fler erbjudanden.

Bilder på tröjorna kommer väl
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 12:00:56 följande:
    Jompa: fin småfolksshopping! Nu är det kört
    Ja jag vet, nu är det kört när båda ska ha dem
  • jompa

Butte: Måste hålla med om att den turkosa Småfolks tröjan med äpplen är helt underbar. När jag fick den idag så bara stod jag länge och tittade på den. Sonen kommer bli så fin i den

• jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 12:07:19 följande:
    precis! Vart är t-shirten köpt?
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 12:07:55 följande:
    vart är t-shirten köpt?
    Vad du tjatar

Den är köpt via Buttes kontakt, till ett superpris.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-06-17 12:21:13 följande:
    Tack säger en trotsig liten dam   *mamma blir toooookig*  Snygga Småfolk du inhandlat
    Ja tack, är supernöjd. Den bruna med grodor är mycket finare IRL.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-06-17 12:27:48 följande:
    nä, inga fräknar vad jag kan se Åkte förbi din stad 3 ggr i veckan
    Har du inga bilder på det du har shoppat i veckan
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 12:28:52 följande:
    Jag har inte hjärta att sälja Theas suit... den måste nog sparas för senare behov (om inte annat kan jag ta fram den när hon börjar skolan och ha den som snuttefilt)
    Kan se när du är på jobbet och tar fram den för att sniffa lite

Vissa plagg bara måste sparas så är det. Jag har en låda, även om vi inte ska ha fler men jag kan inte göra mig av med dem.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-17 12:31:37 följande:
    hur lång är din tös?
    Men är inte den fin att ha mer som tunika/linne på större barn men leggings till.
    Förlåt om jag lägger mig i Generad
  • jompa
    lollypop skrev 2008-06-17 12:34:37 följande:
    Nä, det sved kan jag säga Och det där med "senare behov" kan ju inte jag ta till
    Så din fabrik är oxå nerlagd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10