Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-08-11 13:47:21 följande:
    Jag kommer in. Ser ju DIREKT en sak Milo ska ha!!! Plyschoverallerna är tillbaka! I turkost och med en igelkott på baken! *KÄRLEK* För visst brukar dom finnas upp till 86/92?  Inte är väl det för "bebis"... *vill och ska ha*
    Japp, finns upp till 86/92. Kolla i mitt bg, kunde klämma ner Emma i 74/80, men det var litta tajt om stora magen
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-08-11 14:47:05 följande:
    inte jag heller
    Tjollabolla skrev 2008-08-11 14:45:41 följande:
    Hittar inte jojoas bild...?
    Laddade upp maaaassa bilder imorse o låste mitt bg, sen glömde jag låsa upp..Generad Nu är det öppet igen
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-08-11 17:26:33 följande:
    Tack!Vilken är bäst? Eller är båda bra? Vet inte om jag lyckas dra med min mamma och alla barnen till båda.
    Har inte själv varit inne i den som är inne i Båstad, bara den i Boarp. Enligt min mamma (för hon har varit där ) så är lokalen större inne i båstad.
    Det är nog i stort sett samma kläder, då det är samma affär.
  • jojoa75

Gomorron!
    Måste berätta.. läste ikapp igår o insåg att ni haft samma problem med en säljare på T. En som är lite motvalls o är ett år yngre än mig
    H*n har inte skrivit avsändare, samt satt 11 kr i porto i auktionen, självklart kom det en räkning, på 11 kr till i porto samt 10 kr straffavgift. Bryr mig egentligen inte, men det är en ren principsak. Det är portot i auktionen som ska gälla, om hon skrivit avsändare, så hade hon fått denna räkningen ju!!!  Mailade ett syrligt mail inatt om att jag iaf emotser hennes betalning på straffavgiften snarast. Har ännu inte fått nåt svar, ska nog tusan hålla mig ifrån dens auktioner, faktiskt!

Babyshop mailade att de ska ta bort deras bonussystem, så om ni har poäng där brinner de inne om man inte använder dom nu.
    Gick in där, hade 52 poäng, men hittade inte nåt jag ville/måste ha

• jojoa75
    J esssica skrev 2008-08-12 11:42:47 följande:
    Börjar tnamnet på A ?
    japp, h*n är lite motvalls o är nog ett år yngre än mig
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-08-12 12:05:59 följande:
    kommer räkningen tillsammans med paketet eller? vet andra som haft samma problem med denna säljaren
    I mitt fall kom räkningen, om jag betalade innan ett visst datum så lämnas den ut av brevbäraren, annars åter avsändaren eller makuleras om ingen avsändare stod.
    Så jag har inte fått paketet än.
    Såg det oxå här i tråden igår, fick min räkning igår fm.
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-08-12 12:05:59 följande:
    kommer räkningen tillsammans med paketet eller? vet andra som haft samma problem med denna säljaren
    Om hon skrivit avsändare så hade räkningen kommit direkt till henne o paketet direkt till mig.
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-08-12 12:46:54 följande:
    ja, hon skrev inte avsändare på mitt paket heller, men jag fick hem paketet och ingen räkning... hoppas inte det kommer nån då.. det kan det väl inte göra? där var en liten klisterlapp på paketet där det stod inlösen eller nått...
    Aha, då kommer kanske räkningen sen då isf. Om hon inte skrivit avsändare så ska man betala som mottagare.
    Ingen aning faktiskt, de kanske missat det? Vänta o se..
    Har FORTFARANDE inte fått nåt svar från henne..
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-08-12 14:28:16 följande:
    haha nä verkligen inte
    Men till större barn var det inte så innan? Har de ändrat dom? Isf är dom helt klart intressanta..

(pratar alltså om dragsko nertill på villervallas velourbyxor)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10